Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@03:25:15 GMT

خرید و فروش مسکن در البرز 30 درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۲۱۰۷۸

خرید و فروش مسکن در البرز 30 درصد افزایش یافت

کرج - ایرنا- رییس اتحادیه املاک البرز گفت: خرید و فروش مسکن در این استان در ابتدای 97 نسبت به مدت مشابه سال گذشته ٣٠ درصد افزایش یافته است.

محمد قمی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: قیمت مسکن نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ٢٠ درصد افزایش داشته است.
وی اضافه کرد: تعداد قراردادهای اجاره و رهن نیز در این استان نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 15 درصد افزایش نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: بازارخرید و فروش مسکن دراستان البرزنسبت به گذشته وضعیت بهتری پیدا کرده اما از رکود خارج نشده که پیش بینی ها برای رونق بیشتر این بازار در ماه های آینده است.
قمی بیان کرد: پیش بینی می شود وضعیت بازار مسکن به زودی بهبود یابد تا چرخه اقتصاد مسکن نیز رونق گیرد.
رییس اتحادیه املاک البرز همچنین یادآور شد: شهروندان به هیچ وجه در موقع خرید و فروش مسکن فریب برخی سودجویان را نخورده و دقت لازم را داشته باشند.
قمی افزود: هرساله درابتدای سال برخی افراد سودجو برای به دست آوردن منفعت خود اقدام به تبلیغات افزایش قیمت کاذب در بازار مسکن می کنند که هیچکدام صحت ندارد.
وی خاطرنشان کرد: خریداران و فروشندگان املاک حتما در زمان عقد قرارداد کد رهگیری دریافت کنند.
اکنون دراستان البرز 5 هزار مشاور املاک فعالیت می کنند.
٢٠٩٨/1535

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد مسكن البرز خريد و فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۱۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۵۴۰ هزار و ۳۸۸ تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان

 شهرام مبارکی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۵۴۰ هزار تردد بین استانی صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲ درصد افزایش یافته است و بیشترین تردد بین استانی در ایام نوروز مربوط به روز نهم فروردین می باشد.

وی افزود: محورهای ایرانشهر به بمپور و بالعکس، نیکشهر به چابهار و بالعکس و راسک به چابهار به ترتیب پرتردد ترین محورهای جنوب استان در این مدت بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان با اشاره به اینکه بیشترین مقصد خودروهای جنوب سیستان و بلوچستان به استان‌های خراسان جنوبی، کرمان و خراسان رضوی بود، ادامه داد: ۲۹ درصد خودروهای ورودی به جنوب استان به طور میانگین یک تا سه روز در جنوب استان ماندگاری داشته اند.

مبارکی با اشاره به افزایش ۷۹ درصدی تماس‌ها با سامانه‌ ۱۴۱ نسبت به مدت مشابه پارسال اضافه کرد: یکی از وظایف مهم مرکز مدیریت راه ها پاسخگویی سامانه ۱۴۱ است و با توجه به این مهم میزان پاسخگویی در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۷ درصد افزایش داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دلالان نقره داغ شدند؛ ابلاغ قانون قیمت‌گذاری در بازار مسکن
  • دلالان نقره داغ شدند؛ تعیین قانون قیمت‌گذاری در بازار مسکن
  • خرید و فروش مسکن به سامانه «خودنویس» افزوده می‌شود+ فیلم
  • سیر تا پیاز طرح ساماندهی بازار زمین و مسکن
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ با ۶ میلیارد در منطقه ۲۱ ملک بخرید+ جدول
  • پایانی بر اجاره بهای بی‌حساب و کتاب مسکن
  • ثبت ۵۴۰ هزار و ۳۸۸ تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • ممنوعیت نقل و انتقال و معاملات طرح نهضت ملی مسکن در صدرا
  • سود حداقل 28 درصد سالیانه تضمینی با خرید واحدهای سرمایه گذاری صندوق املاک و مستغلات «امین شهر»
  • رد پای دلالان به طرح مسکن ملی یزد باز شد