Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@20:24:23 GMT

«لو رفتن سوالات امتحان نهایی» به مجلس کشیده شد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۲۲۶۵۰

«لو رفتن سوالات امتحان نهایی» به مجلس کشیده شد

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس از بررسی علت "لو رفتن" برخی از سوالات امتحان نهایی در این کمیسیون خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس از بررسی علت "لو رفتن" برخی از سوالات امتحان نهایی در این کمیسیون خبر داد.    حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، با اشاره به لو رفتن سوالات برخی از دروس امتحان نهایی، اظهار داشت: پیش از این هم، شاهد لو رفتن سوالات در مقاطع دیگر و حتی لو رفتن سوالات کنکور بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این نشان می‌دهد که مسئولان ذیربط باید در این زمینه جدیت بیشتری به خرج دهند.

وی با بیان اینکه اگر در گذشته با متخلفین در لو رفتن سوالات برخورد قاطعی صورت می‌گرفت، این اتفاقات تکرار نمی‌شد، افزود: اسامی متخلفان و مسببین لو رفتن سوالات امتحانی باید رسانه‌ای شود و با کسی که به حیثیت یک مجموعه لطمه می‌زند و با اعتبار آن بازی می‌کند، برخورد مقتضی صورت گیرد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس تاکید کرد: مسئولان ذیربط نیز باید در فرایند انتخاب افراد بازنگری کنند تا چنین افرادی منصوب نشود. اینگ‌ونه مسائل به اعتبار آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و سازمان سنجش آسیب می‌زند.

حجت‌الاسلام سلیمی با تاکید بر اینکه کمیسیون آموزش مجلس به عنوان کمیسیون تخصصی، این موضوع را بررسی می‌کند، اظهار داشت: کمیسیون آموزش بررسی می‌کند که آیا سوالات لو رفته اصل بوده یا نه؟ اینکه این مسئله در چه استان‌هایی اتفاق افتاده و حجم آن به چه میزان بوده است.

نماینده مردم محلات در مجلس، تاکید کرد: کمیسیون آموزش در این زمینه گزارشی را تهیه و در صورت نیاز برای بررسی در صحن تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌کند. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Raf

منبع: فردا

کلیدواژه: لو رفتن سوالات امتحان نهایی مجلس کمیسیون آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۲۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس

رسیدگی به گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی درباره نقض و استنکاف در اجرای قانون خرید تضمینی خرید محصولات کشاورزی با اصلاحات و الحاقات بعدی ر دستروکار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار دارد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، دقایقی پیش جلسه علنی امروز (یکشنبه نهم اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان آغاز شد. دستورکار این جلسه به شرح زیر است:

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی (ایرادات شورای نگهبان)
گزارش کمیسیون انرژی درباره لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند (اس. تی. سی) به داوری
گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها
گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار
گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح استفساریه ماده 48 قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی به مقررات مالی دولت (1)
گزارش کمیسیون کشاورزی درباره طرح استفساریه جز یک بند الف ماده 9 قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب 1400
گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی درباره نقض و استنکاف در اجرای قانون خرید تضمینی خرید محصولات کشاورزی با اصلاحات و الحاقات بعدی.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی​ اعلام شد
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس