Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، علی‌یاور عزیزپور در شورای ورزش استان لرستان که امروز دوشنبه، هفتم خرداد در استانداری برگزار شد، با اشاره به این‌که اعتبارات عمرانی استان در سال‌جاری رشد داشته است، اظهار کرد: در سال‌جاری ۴۱ میلیارد تومان اعتبار استانی مصوب شده و هفت میلیارد تومان اعتبار ملی داریم.
وی ادامه داد: در دولت تدبیر و امید سرانه ورزشی استان رشد هشت صدم درصدی داشته و همچنین در این مدت از ۲۵ پروژه ورزشی بهره‌برداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عزیزپوربا بیان این‌که تا پایان سال‌جاری ۱۲ پروژه ورزشی استان به بهره‌برداری می‌رسد، اضافه کرد: بیش‌از ۵۰ پروژه ورزشی را در دستور کار داریم که از لحاظ کاربردی روی آن‌ها بسیار کار شده است.
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان در بخش دیگری ازسخنانش با اشاره به این‌که در سال‌های گذشته در حوزه ورزش افتخارات چشم‌گیری داشته‌ایم، افزود: در سال ۹۳، ۶۳۴ عنوان قهرمانی داشتیم که سال ۹۴ و ۹۵ تعداد این عناوین به ترتیب به ۱۱۴۴ و ۱۵۰۹ مورد رسید.
وی خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌شود که تا پایان سال‌جاری تعداد عناوین قهرمانی استان به بیش از ۱۹۰۰ مورد برسد.
عزیزپور با اشاره به این‌که هیئت‌های ورزشی به حمایت مالی نیاز دارند، گفت: درسال‌جاری شش میلیارد تومان اعتبار بین هیئت‌های ورزشی استان از محل کمک‌های وزارت ورزش و استان، توزیع شد.
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با بیان این‌که ورزشکاران ما راهی بازی‌های آسیایی جاکارتا هستند، اظهارکرد: انتظار داریم برخی از دستگاه‌های اجرایی استان که توانایی مالی دارند، هیئت‌های ورزشی را حمایت کنند تا بتوانیم رتبه ورزش استان را ارتقاء دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا لرستان فرهنگی ورزش جوانان عزیزپور اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۳۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در آستانه افتتاح با حضور رئیس‌جمهور

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری امروز سه‌شنبه در بازدید از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد، اظهار داشت: این ورزشگاه بعد از ۱۴ سال، با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود.

وی با بیان عملیات اجرایی این طرح سال ۸۸ آغاز شد و طی سال‌های گذشته پیشرفت مطلوبی نداشته است، گفت: بر اساس گزارش‌های فنی، طی یک سال و دو ماه گذشته با کمک دولت سیزدهم، اقدامات جهادی و انقلابی و همچنین تخصیص‌های مالی این طرح ۴۰ درصد پیشرفت کرده و هم اکنون با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در آستانه افتتاح قرار دارد.

معاون رئیس‌جمهور بدون اشاره به زمان سفر رئیس‌جمهور به لرستان، گفت: این طرح با ارزش مالی روز هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در طراز ورزشگاه‌های منطقه‌ای خواهد بود که با توجه به استعدادهای ورزشی خوب در لرستان جز ملزومات حوزه جوانان به شمار می‌رود.

منصوری، تاکید کرد: تکمیل زیرساخت‌های ورزشی موجب شکوفایی استعدادهای مطلوب در استان می‌شود که افتتاح این ورزشگاه هدیه دولت در راستای تعالی و سلامت روحی و جسمی جوانان لرستان است.

کد خبر 6099157

دیگر خبرها

  • رستگاری ورزشگاه خرم‌آباد به‌وقت دولت سیزدهم
  • قهرمانان ورزشی پیشتازان ایجاد امید و غرور ملی هستند
  • ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در آستانه افتتاح با حضور رئیس‌جمهور
  • رئیسی: وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم
  • سخنرانی رئیسی در آیین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی آغاز شد
  • یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • همه چیز درباره المپیاد ورزش‌های فناورانه + لینک ثبت نام