Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان با اشاره به خبر قطعی ۸ روزه آب شرب در روستای خشک‌آباد میناب و اعتراض مردم روزه‌دار اعلام کرد: از امروز با اختصاص یک دستگاه تانکر، آب‌رسانی ‌توسط شرکت آبفای روستایی انجام شده است.

روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان در این زمینه توضیح داد: "روستای خشک آباد یکی از روستاهای مجتمع آب‌رسانی به نام خط کناره از توابع شهرستان میناب می‌باشد، که منبع تأمین آب این مجتمع نیز از طریق ٤ حلقه چاه عمیق واقع در دشت میناب و حاشیه رودخانه میناب تأمین می‌گردد که در اثر برداشت‌های بی‌رویه سنوات گذشته و همچنین کاهش بی‌سابقه بارش سال گذشته، دبی این چاه‌ها به میزان بیش از ٣٠ تا ٥٠ درصد کاهش و با افت مواجه گردیده که در نتیجه روستای خشک آباد که در انتهای این شبکه و مجتمع واقع و قرار گرفته و با افزایش مصرف روستاهای بالادست با کمبود و افت آب در شبکه مواجه گردیده که از امروز با اختصاص یک دستگاه تانکر آب‌رسانی و ادامه این کار نسبت به تأمین و کمبود آب مورد نیاز توسط شرکت آبفای روستایی اقدام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم با مدیریت مصرف و استفاده بهینه مشترکین و روستاهای بالادست بخش قابل توجهی از کمبود آب مورد نیاز این مجتمع جهت گذر از فصل تابستان که مصادف است با خشکسالی بی‌سابقه برطرف گردد.

همچنین به اطلاع می‌رساند که این شرکت علاوه بر اقدام به آب‌رسانی سیار به زودی عملیات احداث و اجرای مسیر خط انتقال جدید و کمکی به طول بیش از ٤ کیلومتر نیز انجام خواهد داد، علاوه بر این یک سایت آب شیرین با حجم تولید 3 هزار مترمکعب تولید آب شیرین در شبانه‌روز و با سرمایه‌گذاری بیش از ١٥٠ میلیارد ریال در سواحل بندر کرگان(یکی از روستاهای این مجتمع) در دست اجراست که امیدواریم تا دهه مبارک فجر سال جاری تکمیل و با بهره‌برداری از آن بخش قابل توجهی از کمبود آب مورد نیاز این مجتمع و از جمله روستای مذکور به‌طور اساسی مرتفع خواهد شد."

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 آبرسانی روستای خشک آباد قطعی رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۳۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت:طرح جهاد آبرسانی  لرستان برای آبرسانی به ۱۲۵ روستای استان با پیشرفت ۷۰ درصد در حال انجام است .
یاسر اکبریان افزود:با اجرای طرح آبرسانی،۱۲۵ روستای لرستان با جمعیتی معادل ۷۱ هزار نفر تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان قرار خواهند گرفت.
مدیرعامل آبفای لرستان گفت: همچنین ۷۰ روستای لرستان در قالب طرح جهاد آبرسانی انجام شده است و مابقی روستاها تا پایان دولت سیزدهم انجام می‌شود.
اکبریان افزود: با پیگیری های انجام شده در وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفای کشور تلاش خواهیم کرد تعداد روستاهای برخوردار از این طرح را افزایش دهیم که پیش بینی  می شود در مجموع این روستاها به ۳۰۰ مورد برسد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: قرار داد مرحله ی دوم طرح جهاد آبرسانی لرستان به زودی نهایی می‌شود‌.

دیگر خبرها

  • بیش از یک هزار خانوار روستایی شاهین‌دژ از آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند ‌
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • آب شرب پایدار ۲ هزار ساکن روستاهای شاهین‌شهر تامین شد
  • آب شرب پایدار ۲ هزار نفر ساکن روستاهای شاهین‌شهر تامین شد
  • آغاز عملیات آبرسانی به روستای کم رضوان بندر لنگه
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان
  • رشد تأمین آب شرب پایدار در روستاهای کشور+جدول