Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی فراکسیون امید با تاکید بر اینکه نباید شرایط به سمت استفاده نوجوانان و جوانان از فیلترشکن پیش رود، گفت: افزایش آسیب‌های اجتماعی و ورود به برخی سایت‌ها و به دنبال آن ایجاد مشکلات اخلاقی و فرهنگی از جمله آثار مخرب استفاده از فیلترشکن است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، بهرام پارسایی، اظهار کرد: باید به سمتی رویم که نوجوانان و جوانان از فیلترشکن استفاده نکنند نه اینکه با فیلتر کردن پیام‌رسان‌هایی همچون تلگرام آنها را به این سمت سوق دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تلگرام پیام‌رسانی بود که بالغ بر ۴۰ میلیون نفر از آن استفاده می‌کردند که بخشی از این جامعه را کودکان، نوجوانان و جوانان تشکیل می‌دادند. اینکه آنها برای حضور در این پیام‌رسان بخواهند از فیلترشکن استفاده کنند ناخواسته ممکن است به سایت‌های دیگری سرک بکشند که نتیجه آن بروز مشکلات اخلاقی و فرهنگی و افزایش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

پارسایی با تاکید بر اینکه نمی‌توان با دنیای تکنولوژی و ارتباطات و مسائلی همچون اینترنت مبارزه و مقابله کرد، گفت: مردم از وضعیت کند شدن اینترنت و اختلال در روند آن شاکی هستند. بعضا آنها برای استفاده علمی به کسب اطلاعات عمومی با کندی اینترنت مواجه می‌شوند، این وضعیت آدم را یاد اوایل انقلاب می‌اندازد که حتی با ویدئو مشکل داشتند اما اکنون با ارتقای تکنولوژی و علم، جامعه از این شرایط عبور پیدا کرده است.

این نماینده مجلس در پایان گفت: با توجه به توسعه دنیای ارتباطات و اطلاعات، این رویه خیلی دوام نخواهد آورد پس بهتر است زحمت مردم و نارضایتی آنها را زیاد نکنیم.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فیلتر شکن مشکلات فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۵۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنروا: کودکان غزه‌ سطوح مخرب آسیب روانی را تجربه می‌کنند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (آنروا) طی گزارشی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق) هشدار داد که در نتیجه حملات مداوم اشغالگران قدس به نوار غزه، «سطوح ویرانگر» آسیب روانی از جمله استرس، به کودکان در نوار غزه وارد شده است.

تیم آنروا در این باره اعلام کرد که در تلاش است تا تاثیرات وحشتناک جنگ را بر کودکان و نوجوانان کاهش دهد.

این نهاد تاکید کرد: مشاوران در تلاش‌ اند امید و آسایش را برای کودکان غزه فراهم کنند.

آنروا بار دیگر بر قراری آتش‌ بس فوری در نوار غزه تاکید کرد.

کد خبر 6097639

دیگر خبرها

  • افزایش هزینه و از دست دادن بازار، مشکلات صنایع در اثر قطعی برق
  • نماینده مجلس: با فروش فیلترشکن به مردم یاد دادیم که می‌توانند خلاف کنند
  • پیام جالب یک مستاجر به صاحب خانه اش | چرا فکر می‌کنی مقصر همه مشکلات اقتصادی‌ات من هستم؟ | ببینید
  • تا ۱۰ سال آینده مجبوریم پزشک وارد کنیم
  • اندرویدی ها از وجود این فایل مخرب بی خبر هستند
  • هفته اول مه؛ از آلرژی های مزاحم تا اثرات ورزش بر سلول‌های بدن
  • اندرویدی‌ها از وجود این فایل مخرب بی‌خبر هستند
  • اثرات مقاومت در آن سوی آتلانتیک
  • اثرات منفی استرس روی چهره و ظاهر افراد
  • آنروا: کودکان غزه‌ سطوح مخرب آسیب روانی را تجربه می‌کنند