Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- ارتباط تلفني مراکز مخابراتي شهيدلطيفي و شهيد حق شناس تهران براي انجام عمليات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابلي از فردا (سه شنبه) مختل مي شود.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا از مخابرات منطقه تهران، ارتباط تلفني مشترکان در مرکز مخابرات شهيد لطيفي با پيش شماره هاي 2293 تا 2298، 2675 و 2691 در محدوده خيابان مژده کوچه شهيد جعفري بيگي به مدت 72 ساعت مختل مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در مرکز مخابرات شهيد حق شناس نيز ارتباطات از ساعت 24 به مدت 4 ساعت با اختلال همراه است.
در عمليات کابل برگردان، کابل هاي قديمي و مسي با فيبر نوري تعويض مي شود.
انتقال داده با سرعت بيشتر، قيمت ارزان تر، ظرفيت بالاتر، جلوگيري از تداخل هنگام عبور سيگنال هاي الکتريکي، مصرف پايين برق و پايداري شبکه از مزيت هاي کابل هاي فيبرنوري نسبت به کابل هاي مسي است.
البته کابل برگردان هميشه به معني تعويض کابل ها نيست، بلکه به مجموعه تغييرات روي بستر مخابراتي که سبب قطع ارتباط مشترک شود نيز گفته مي شود.
تازه ترين گزارش وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، نشان مي دهد شمار خطوط تلفن ثابت دايري کشور در پايان 96 به 30 ميليون و 944 هزار و 169 مورد رسيد.
براساس اين گزارش ضريب نفوذ تلفن ثابت کشور در بازه زماني ابتداي سال 1386 تا پايان پارسال در حالي به رقم 38.71 درصد رسيد که در سال 1386 اين ضريب 33.43 درصد بود.
رسيدن ضريب نفوذ تلفن ثابت به عدد 38.71 نشاندهنده آن است که با وجود توسعه تلفن همراه در کشور و توزيع بيش از 169 ميليون سيمکارت هنوز تلفن ثابت جايگاه خود را بين مردم از دست نداده و همچنان وسيله اي براي ارتباط مردم با يکديگر است.
شمار مشترکان پهن باند ثابت کشور در حالي تا پايان اسفندماه پارسال به 11 ميليون و 722 هزار و 702 مورد رسيد که اين ميزان تا پايان اسفندماه 1395، 9 ميليون و 408 هزار و 23 مشترک بود.
شمار تلفن همگاني کشور تا پايان سال 1395 حدود 115هزار و 764دستگاه بود که اين ميزان تا پايان پارسال به 107 هزار و 417 مورد کاهش يافت.
در گزارش دفتر بررسي هاي فني معاونت برنامه ريزي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات اعلام شده است تا پايان پارسال 49 هزار و 240 روستا از خط تلفن خانگي بهره مند شدند. اين ميزان تا پايان اسفندماه 1395، 49 هزار و 29روستا بود.
اقتصام**2078*2025
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۶۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی

مهشید سلیمانی سرپرست اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: برای ارتقا سلامت روان آحاد جامعه و پیشگیری از آسیب‌های روانی اجتماعی، خدمات روانشناختی تخصصی و مشاوره‌ای در زمینه‌های فردی، خانواده، زوج، تحصیلی و شغلی در قالب ۶۴ مرکز مشاوره عمومی و تخصصی، سلامت روان و تیم‌های محب به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه پارسال به ۳۳ هزار و ۵۷۴ نفر خدمات مشاوره در استان ارائه شد،  افزود: این خدمات در سه شکل حضوری، تلفنی و مجازی و در دو قالب دولتی و غیر دولتی ارائه می‌شود.

سلیمانی اضافه کرد: مراکز مشاوره حضوری دولتی در مرکز استان و مراکز مشاوره حضوری غیردولتی در دو سطح مراکز مشاوره عمومی و تخصصی فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید

خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا

وی ادامه داد: خط صدای مشاور ۱۴۸۰ پاسخگوی ۱۵ هزار تماس گیرنده بوده که همه تماس‌های مردمی با این شماره، محرمانه و امن است و افراد می‌توانند مشکلات و مواردی که مطرح کردن آن ها به صورت حضوری دشوار است را به صورت تلفنی با مشاوران در میان بگذارند.

سلیمانی گفت: در قالب اجرای طرح غربالگری اضطراب دو هزار و ۳۷۲ کودک غربال شدند که ۵۳۴ کودک مشکوک به اضطراب شناخته و برای گذراندن مراحل مشاوره و درمان به متخصص ارجاع شدند.

سامانه صدای مشاور بهزیستی (خط تلفنی ۱۴۸۰) برای مشاوره غیرحضوری و تلفنی همه روزه از ساعت هشت صبح تا ۱۰ شب به صورت رایگان مشاوره کاملاً ًتخصصی ارائه می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • کاهش قیمت دلار و سکه در بازار تهران/ ارتباط شبه سوئیفت با ۱۰ کشور/ افت قیمت تارا، رانا و پژو ۲۰۷
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • پایان نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل
  • پوچتینو: در چلسی فقط من نباید خودم را ثابت کنم
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور شناسایی شدند
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی