Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@10:46:18 GMT

وجود مشکل حمل محصولات کشاورزی در فارس تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۲۷۶۶۱

وجود مشکل حمل محصولات کشاورزی در فارس تکذیب شد

رییس سازمان جهادکشاورزی فارس حمل نشدن محصولات زراعی کشاورزان در این استان طی روزهای گذشته را تکذیب کرد.

‌محمدمهدی قاسمی در گفت و گو با ایسنا‌، گفت: کلیپی از فساد محصول پیاز کشاورزان که در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است، متعلق به استان فارس نیست.

قاسمی گفت: هنوز به زمان‌بندی برداشت محصول پیاز از مزارع استان فارس نرسیده‌ایم؛ از طرفی محصول پیاز و محصولاتی نظیر آن در شهرستان‌های استان با استفاده از وانت‌بار (نیسان) حمل می‌شود نه با کامیون.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در خصوص برداشت دیگر محصولات کشاورزی و حمل آن نیز گفت: به اندازه‌ی کافی کامیون برای حمل محصولات تولیدی کشاورزان پیش‌بینی شده است؛ در این خصوص هیچ نگرانی وجود ندارد.

قاسمی خاطرنشان کرد: اعتصاب‌ بخشی از کامیون‌داران تاثیری بر روند حمل محصولات کشاورزی استان فارس نداشته است؛ در کنار کامیون‌ها، تعدادی وانت‌بار برای جابه‌جایی محصولات کشاورزی تامین شده است.

به گزارش ایسنا، طی روزهای اخیر کلیپی در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد که نشان می‌داد محصول پیاز تولید شده‌ی کشاورزان در شهر کوار از توابع استان فارس، به دلیل اعتصاب کامیون‌ها، روی دست کشاورزان مانده است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام کشاورزی منطقه فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۷۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارات سنگین طوفان به ۱۰۰ هزار هکتار از گندم‌زارهای خوزستان

رئیس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان گفت: طوفان و بارندگی‌های اخیر که می توان گفت در تاریخ خوزستان بی سابقه بوده، خسارات سنگینی به بخش کشاورزی استان وارد کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مسعود اسدی  اظهار کرد: به بیش از 100 هزار هکتار از گندم‌زارهای آماده برداشت استان تا 50 درصد خسارت وارد شده و در خوشبینانه‌ترین حالت 200 هزار تن از گندم‌های آماده برداشت از دست رفته است.

وی ادامه داد: علاوه بر خسارات به مزارع گندم، به تأسیسات، باغات، گلخانه‌ها و دامداری‌های بسیاری از کشاورزان خسارت جدی وارد شده است.

وی گفت: امیدواریم سازمان جهاد کشاورزی به فوریت خسارات را به دقت برآورد و اعلام کند.

رئیس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان گفت: همچنین انتظار داریم صندوق بیمه محصولات کشاورزی بدون فوت وقت، تعلل و مضایقه به وظیفه قانونی خود عمل کرده و طبق قانون خسارات وارده به بیمه شدگان را جبران کند.

اسدی همچنین گفت: از دولت و سازمان مدیریت بحران کشور انتظار داریم با توجه به اینکه امکان جبران خسارات وارده از طریق صندوق بیمه محصولات کشاورزی قطعاً وجود ندارد نسبت به بررسی، برآورد و کمک به کشاورزان خسارت دیده استان که خساراتشان مشمول حمایت‌های صندوق بیمه محصولات کشاورزی نیست اقدام عاجل کنند تا در سال جهش تولید با مشارکت مردم، کشاورزان خسارت دیده بار دیگر با امید به سنگر تولید برگردند. 

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • طوفان ۲۰۰ هزار تن گندم این استان را از بین برد !
  • خسارت بارندگی به گندمزارهای آماده برداشت در خوزستان
  • خسارات سنگین طوفان به ۱۰۰ هزار هکتار از گندم‌زارهای خوزستان
  • حل مشکل آب کشاورزان قزوین اولویت مسؤولان باشد
  • پیش‌بینی تولید ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تن محصول بهاره در خراسان رضوی 
  • کشت علوفه دیم در۴۰۰ هکتاراز زمینهای کشاورزی ارومیه
  • قطع آب و خسارت به محصولات دغدغه‌ی کشاورزان قزوینی+ فیلم
  • ارائه تکنولوژی‌های بومی در بخش کشاورزی/ رفع مشکل صادرات با آفت‌کش زیست‌سازگار
  • رفع مشکل صادرات با تولید آفت‌کش زیست‌سازگار
  • رفع مشکل صادرات با تولید آفتکش زیست سازگار