Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: امام جمعه یاسوج از اعضای ستاد نماز جمعه خواست وظایف خود را مانند گذشته به درستی انجام دهند و گفت: اعضای ستاد باید در جهت جذابیت برنامه های نماز جمعه تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله سیدعلی اصغر حسینی، امام جمعه یاسوج شب گذشته (7 خرداد) در نشست ستاد نماز جمعه یاسوج با محوریت برنامه ریزی برای لیالی قدر، ماه رمضان را ماه مغفرت، عزت و بخشندگی دانست و یادآور شد: این ظرفیت و نعمت کمتر به دست می آید و باید از آن به بهترین نحو استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه با ذکر خدا دلها آرامش پیدا می کند، اظهار داشت: امروز یکی از چیزهایی که بشر به دنبال آن بوده و خواهد بود، آرامش است که یاد خدا آرامش روح را به همراه دارد.

 

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه یاد خدا باعث تسلی آرامش شده و بنده را تسکین می دهد، ادامه داد: روزه داران به عنوان میهمانان خداوند در عرش الهی از جایگاهی بالایی برخودارند.

 

خطیب جمعه یاسوج ماه رمضان را یک فرصت طلایی دانست و اضافه کرد: خداوند در این ماه فرصتی برای انسان فراهم کرده تا خود را از گناه و آلودگی ها دور کند.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه ابتدای ماه رمضان، برکت، وسط آن رحمت و آخر این ماه مغفرت است، گفت: خداوند در این ماه مردم را به میهمانی فرا خوانده است.

 

آیت الله حسینی میهمانی که خداوند میزبان آن باشد را ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: نفس کشیدن در ماه رمضان ثواب ذکر را دارد.

 

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: روزه داری عبادت و اعمال انسان در این ماه آسان تر مورد قبول خداوند قرار می گیرد.

 

وی از اعضای ستاد نماز جمعه یاسوج خواست وظایف خود را مانند گذشته به درستی انجام دهند و یادآور شد: اعضای ستاد باید در جهت جذابیت برنامه های نماز جمعه تلاش کنند.

 

آیت الله حسینی ضمن اذعان به اینکه استبداد رای نداشته و از نظرات سازنده استقبال می کند، گفت: اگر ستاد نماز جمعه برنامه های مطلوبی داشته باشد، مردم از آنها استقبال خوبی به عمل می آورند.

 

شایان ذکر است، تسهیل حضور مردم در نماز جمعه، ارائه خدمات مشاوره رایگان، استفاده از ظرفیت کارشناسان قبل از خطبه های نماز، استفاده از ظرفیت نهادها و سازمان ها جهت برگزاری باشکوه نماز جمعه، تولید نشریه و خبرنامه نماز جمعه، استفاده مطلوب از ابزارهای رسانه ای جهت اطلاع رسانی در این حوزه و فعالیت در جهت تبیین شعار سال مقام معظم رهبری از موارد مطرح شده در این نشست بود.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه قرآن ماه رمضان نمایشگاه قرآن کریم برجام قرآن کریم مسجد شیراز دولت مجلس مساجد لیالی قدر ستاد نماز جمعه امام جمعه عبادت ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۹۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی

بنابر اعلام ستاد برگزاری نماز جمعه قبل از خطبه‌ها میثم مداحی، مدیرکل محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با موضوع گرامیداشت هفته کار و کارگر سخنرانی می‌کند.


همچنین میز‌های خدمت دادگستری، سازمان بازرسی، ثبت اسناد و املاک، آموزش و پرورش، ثبت احوال، مرکز وکلای قوه قضائیه، بیمه سلامت، فرماندهی انتظامی، اداره کار و بیمه تامین اجتماعی در این مراسم برپا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • گزیده خطبه های نماز جمعه یاسوج
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است
  • امام جمعه تهران: مذاکره موشکی نکردیم، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد /وقتی می‌گوییم می‌زنیم محکم می‌زنیم /در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به یاسوج سفر می کند
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد