Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار اسدآباد با اشاره به سیاست‌ها و برنامه‌های خود در این شهرستان، اظهار کرد: ‌همه مدیران باید در راستای توسعه این شهرستان پای کار آیند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع،کریم حمیدوند در نشست خبری که ظهر امروز با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، با انتقاد از بانک‌ها، محیط زیست و امور اراضی، گفت: متأسفانه می خواهیم که مشکل اساسی بیکاری را در این شهرستان حل و فصل کنیم و ایجاد کار و اشتغال برای جوانان داشته باشیم، به دنبال جذب سرمایه گذار هرچه تلاش می‌کنیم، ارگان‌های محیط زیست، امور اراضی و بانک‌ها آن را به باد می دهند؛ چرا که یک سرمایه گذار از خان محیط زیست و امور اراضی هم گذر می‌کند، تازه به بانک می‌رسد که آن را خنثی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: مردم برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی آنقدر در کش و قوس اداری کاغذبازی‌ها قرار می‌دهند که به ناچار از گرفتن آن وام پشیمان می‌شوند و طرح را کنار می‌گذراند.

 

وی با اشاره به بخشنامه وزارت کشور در خصوص سکونت مدیران در محل خدمت خود، تصریح کرد: این بخشنامه نه تنها برای فرمانداران بلکه باید مدیران دستگاه‌های اجرایی است که باید در محل خدمت خود سکونت یابد.

 

وجود 15 الی 15 مدیر پروازی در اسدآباد

حمیدوند بااشاره به اینکه طبق بررسی های انجام داده، 10 الی 15 مدیر اداری شهرستان در محل خدمت خود ساکن نیستند، افزود: در پی این بخشنامه همه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید در این شهرستان ساکن شوند تا از اتلاف وقت و انرژی، هزینه ها پرهیز و رسیدگی به امور بهتر انجام شود؛ در صورتی که مدیر نتواند ساکن شود، فرد دیگری را جایگزین خواهیم کرد.

 

وی اذعان داشت: در این شهرستان برخی از کامندان هم پروازی هستند که البته سر وقت می آیند و سر وقت می‌روند که این انتقاد وارد است که چرا از نیروی اسدآباد برای ادارات استخدام نشده است.

 

تعطیلی کشتارگاه دام اسدآباد اشتباه محض بوده

فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه تعطیلی کشتارگاه دام اسدآباد در گذشته یک اقدام منامناسب بوده است که انجام شده، گفت: این کشتارگاه نیمه صنعتی است و مشکلات ریزی در آن انجام نشده که نباید به تعطیلی آن می انجامید.

 

وی گفت: کشتارگاه دام اسدآباد حدود 6 سالی است که احداث شده است و سؤال اینجاست که چرا قبل از افتتاح موارد و مشکلات را با سرمایه گذار در میان نگذاشتند و پیگیری نشده و امروز باید برای ذبح چند دام از شهرستان دیگر استفاده شود.

 

دامپزشکی باید با سرمایه گذار کشتارگاه دام بهتر راه بیاید

حمیدوند گفت: امروز باید برای فعالیت دواره کشتارگاه سرمایه گذار را حمایت کرد و سرمایه تمایل دارد که موار حخواسته شده دامپزشکی را اجرایی کند اما نظرش براین است که کشتار را آغاز کند و در حین کار به این مشکلات بپردازد چرا که اعتماد به دامپزشکی را از دست داده است.

 

وی گفت دستگاه های اداری متأسفانه به جای اینکه تشویق کننده در ورود سرمایه گذار باشند، مانع توسعه هستند، گفت: درپی این موانع بنده به عنوان مدیر ارشد چشم گوشهایی دارم و سه بازرس در فرمانداری را به همراه حراست فعال هستند تا موارد مختلف دستگاه‌ها را بررسی و رسیدگی کنند و نسبت به تذکر دستگاه اقدام کنیم البته اگر تذکر پاسخ ندهد، جایگزینی برای او تعیین خواهیم کرد.

 

حدالامکان از افراد بومی در پستهای مدیریتی استفاده کنیم

فرماندار شهرستان اسدآباد تصریح کرد: سعی‌مان بر این است که از مدیر بومی حدالامکان استفاده کنیم که اگر مدیر بومی ناکارآمد بود، از فرد غیربومی استفاده میشود؛ البته به دنبال این هستم که خود به ناآکارآمدی آن رئیس برسم.

 

وی با جایگاه دادن به نیروهای فرمانداری، گفت: متأسفانه نیروها نسبت به وظایف خود واقف نیستند البته در مواردی به آنان اختیار داده نشده که بنده اختیار تام به آنان می‌دهم که نسبت به عملکرد دستگاه‌ها توجه بیشتری کنند.

 

در انتخاب مدیری اداره ای به کسی اجازه دخالت نمی دهم

حمیدوند با انتقاد از برخی مدیران برای حضور در ادارات خود، گفت: یکی از مدیران دستگاه‌های اجرایی ساعت 10 به محل کار می آید و این امر توجیهی ندارد که در این زمینه بازرسان فعال شدند که این موارد را پیگیری و بررسی کنند.

 

وی درخصوص تغییر و تحولات در پست‌های مدیری شهرستان نیز گفت: سعی می‌کنم که اجازه به شخصی ندهم که در انتخاب افراد دخالت کند؛ چرا که اگر کوتاهی از سوی آن مدیر رخ دهد، تنها دولت باید پاسخگو باشد.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به وجود پروژه های نیمه تمام بسیار در شهرسان، گفت: بهترین کار برای تکمیل این پروژه‌ها واگذاری به بخش خصوصی است چر که با ترزیق لاک پشتی اعتبارات نمی‌توان یک پروژه چندساله را به اتمام رساند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۳۱۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی روبرتو با بارسلونا در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و مذاکرات برای امضای قرارداد جدید از مدتی قبل با مدیر برنامه‌های او آغاز شده و گفته می‌شود که توافق اولیه هم در این زمینه انجام شده است.

ژاوی علاقه زیادی به این بازیکن دارد و پیش از این بارها در گفتگو با مدیران این باشگاه تاکید کرده بود که قرارداد او برای فصل آینده باید تمدید شود و این ستاره بارسا به حضورش در ترکیب این تیم ادامه دهد تا بتوانند از تجربه او در زمین و در رختکن استفاده کنند.

حالا روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو خبر داده است که مدیر برنامه روبرتو از مدیران باشگاه بارسلونا خواسته است که قرارداد او را دو ساله تمدید کنند، این در حالی است که پیشنهاد ارائه شده از سوی مدیران بارسا به این بازیکن یک ساله است.

تلاش مدیر برنامه کاپیتان بارسا برای متقاعد کردن مدیران این باشگاه همچنان ادامه دارد اما بعید به نظر می‌رسد که آنها این درخواست را با توجه به سن این بازیکن بپذیرند و احتمالا قرارداد او تا تابستان سال آینده تمدید خواهد شد تو در آن زمان بار دیگر درباره آینده او تصمیم گیری شود.

دیگر خبرها

  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • تشکیل شرکتهای واسطه برای جذب سرمایه خارجی قانونی شد
  • سرمایه‌گذار معروف: هوش مصنوعی راهی برای کلاهبرداری است
  • تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی
  • هزینه راه اندازی باشگاه بدنسازی در سال ۱۴۰۳
  • همدلی مدیران سرمایه بزرگی برای قزوین است
  • احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • یکپارچه‌سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی به سرمایه‌گذار چینی واگذار شد
  • احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی