Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@15:43:24 GMT

حادثه رانندگی در کاشان یک کشته برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۳۲۷۸۷

حادثه رانندگی در کاشان یک کشته برجا گذاشت

به گزارش ایرنا، دکتر حسین ریاحی روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: کارشناسان اورژانس ظهر امروز پس از دریافت گزارشی، با یک دستگاه آمبولانس به محل تصادف اعزام شده و یکی از آسیب دیدگان این حادثه را به صورت سرپایی درمان کردند.
وی افزود: این حادثه که در جاده کاشان- بادرود رخ داد، منجر به جان باختن راننده خودروی پراید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طول جاده کاشان- بادرود نزدیک به 45 کیلومتر است.
بیش از 50 نفر از آغاز سال جاری تا کنون در جاده های منتهی به شهرستان کاشان در جریان سانحه های رانندگی آسیب دیدند و دست کم هفت نفر نیز جان خود را از دست دادند.
کاشان با جمعیت نزدیک به 365 هزار نفر در فاصله 200 کیلومتری اصفهان و 220 کیلومتری تهران در مسیر ترانزیت شمال- جنوب کشور واقع است.
6136/8123
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اصفهان تصادف درمان حادثه کاشان تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۳۲۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان با اشاره به بارش باران سیل آسا در برخی شهرستان‌های استان گفت: سیل ۲ دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به ۳ باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.


محمدنوید متقی افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نایین و آران و بیدگل، درحال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.


جزئیات امدادرسانی به مناطق سیل‏‌زده متعاقبا اعلام می‏‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی وقوع سیل در کاشان  

 

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد