Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون دوومیدانی گفت: به عنوان عضو کمیته اجرایی کمیته ملی المپیک می‌گویم که رویکرد برای حضور در بازی‌های المپیک و بازی‌های آسیایی کسب مدال است و جاکارتا محلی برای کسب تجربه نیست.

به گزارش ایسنا، مجید کیهانی در مراسم میثاق با امام راحل اظهار کرد: همه جامعه ورزشی جمع شده‌ایم تا وفاداری خود را به آرمان‌های امام راحل اعلام کنیم و از محفل یادگار امام بهره ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما برنامه‌های خود را در دوومیدانی برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا از تابستان گذشته آغاز کردیم.

او ادامه داد: بعد از رقابت‌های قهرمانی آسیا که بهترین نتیجه تاریخ را هم گرفتیم به یک جمع‌بندی خوب رسیدیم و خیلی زود برای استخدام مربیان تراز اول اقدام کردیم. برای حدادی مک ویل کینز آمریکایی را به خدمت گرفتیم. با ماساژور روسی او را نیز مجددا قرارداد بستیم. احسان از ابتدای آبان ۹۶ تمرین‌های خود را برای جاکارتا آغاز کرد. اردوهایی در داخل کشور در جزیره کیش و همچنین سه ماه در آمریکا را پشت سر گذاشت. از دو سه روز گذشته به آلمان رفته است و اولین مسابقه‌اش در آلمان را انجام داد و رکورد خوبی را نیز ثبت کرد.

وی افزود: حدادی در لیگ الماس رم و چند لیگ الماس دیگر شرکت خواهد کرد و تا بازی‌های آسیایی به آمادگی کامل خواهد رسید. ما برای بازی‌های آسیایی قول سه مدال طلا، نقره و برنز داده‌ایم و امیدواریم که بهتر از این نتایج کسب شود. ظرفیت بچه‌ها بیشتر از این‌هاست. این سه مدال کف پیش‌بینی ماست و درخصوص اوج هرچه خدا برکت دهد.

او در پاسخ به این سوال که برای بانوان چه برنامه‌ای دارید و چه تعداد در بازی‌های آسیایی شرکت خواهند کرد، گفت: ما رکورد ورودی اعلام کردیم هر کسی که رکورد را به دست آورد به جاکارتا خواهد رفت. البته این تنها ملاک ما نیست تصمیم نهایی در سازمان تیم‌های ملی گرفته خواهد شد هر کسی که رکورد بزند، نامش در سازمان تیم‌های ملی افزوده می‌شود و روی آن بحث و بررسی می‌شود و تصمیم‌گیری نهایی برای حضورش در جاکارتا انجام می‌شود.

رییس فدراسیون دوومیدانی در پاسخ به این سوال که تعداد شرکت کنندگان این رشته در جاکارتا چقدر خواهد بود گفت: ما ۱۶ سهمیه داریم امیدوارم بتوانیم با حداکثر ظرفیت به جاکارتا برویم. ما از مدت‌ها قبل گفته‌ایم که حضور کیفی مهم است. با دو رویکرد اول گرفتن قطعی مدال و دوم در محدوده مدال گرفتن باشد ورزشکاران به رقابت‌ها اعزام می‌شوند. جاکارتا جایی نیست که کسی برای کسب تجربه اعزام شود. این را نه به عنوان رییس فدراسیون بلکه به عنوان عضو کمیته اجرایی کمیته ملی المپیک برای همه ورزش‌ها می‌گویم. قطعا رویکرد ما در بازی‌های آسیایی و بازی‌های المپیک کسب مدال است.

او در ادامه گفت: اردوهای تفتیان نیز از ۱۵ ماه پیش در پاریس زیر نظر مربی فرانسوی آغاز شد. شب گذشته نیز در یک مسابقه شرکت کرد و وارد مرزی که ما می‌خواهیم شده است. او با رکورد ۱۰:۳۲ آغاز کرد و بعد به ۱۰:۲۲، ۱۰:۱۹ و اکنون نیز به ۱۰:۱۷ رسیده و شرایط خوبی دارد. قنبرزاده نیز در روسیه اردوهای خود را پشت سر می‌گذارد. اکنون به فصل مسابقه وارد شده و بعد ان‌شاءالله برای بازی‌های آسیایی آماده خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام مجید کیهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۳۳۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم

ایسنا/آذربایجان شرقی کاپیتان ذوب‌آهن گفت: بازیکنان بزرگ هم پنالتی از دست می‌دهند.

به گزارش ایسنا، کمال کامیابی‌نیا پس از باخت تیمش مقابل تراکتور و حذف از جام حذفی اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و توانستیم بازی را به پنالتی بکشانیم. فکر می‌کنم در پنالتی بازیکنان بزرگ پنالتی از دست می‌دهند و خب بدشانس بودیم. امیدواریم که هم تیم ذوب آهن و هم تراکتور موفق باشند.

او درباره تمرینات پنالتی تیمش گفت: ما در طول هفته تمرین پنالتی کرده بودیم و به هرحال تیم جوانی داریم و خیلی خوب امروز بازی کردیم ولی متاسفانه بدشانس بودیم و امیدواریم در بازی‌های باقی مانده لیگ بهترین نتایج را داشته باشیم.

هافبک ذوب‌آهن درباره رضایت داشتن از انتخاب این تیم بعد از بازی در تیمی که معمولا قهرمان بود، گفت: ذوب آهن تیم خیلی خوبی است و در راس کار با آقای ربیعی کار می‌کنم. خیلی اتفاقات خوبی افتاده است و شرایط را باید در نظر گرفت. بلاخره بازیکنان جا به جا می‌شوند. چون من از یک تیم پرطرفدار آمده‌ بودم یک مقدار سخت است. امیدوارم در ادامه کار بتوانم به تیم ذوب آهن کمک کنم.

کامیابی‌نیا درباره حذف شدن پرسپولیس گفت: نظری ندارم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • کشتی فرنگی در چه اوزانی در المپیک شانس مدال دارد؟
  • ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک