Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-01@21:32:12 GMT

آخرین وضعیت ساخت فیلم‌های «پری سا» و «دم سرخها»

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۴۰۳۴۵

آخرین وضعیت ساخت فیلم‌های «پری سا» و «دم سرخها»

به گزارش پارس نیوز، 

سعید سعدی تهیه‌کننده سینما، درباره آخرین وضعیت فیلم‌هایی که در دست تولید دارد، گفت: فیلم سینمایی «پری سا» در مرحله تدوین، صداگذاری و موسیقی قرار دارد و با تمرکز بیشتری پیش می‌رویم و این باعث شده از سرعت کار کم شود.

وی افزود: برای فیلم سینمایی «راه رفتن روی سیم» هم کماکان در حال رایزنی جهت اکران هستیم و فعلاً زمان قطعی آن مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تهیه کننده ادامه داد: فیلم سینمایی «دم سرخ ها» نیز در نوبت دریافت پروانه نمایش قرار دارد و طبیعتاً پس از گذر از این مرحله برای اکران آن اقدام خواهیم کرد.

گفتنی است؛ جواد رضویان، بهنوش بختیاری، اندیشه فولادوند، رضا شفیعی جم، علی صادقی، رضا ناجی، شهره لرستانی، جمال اجلالی، سعید پیردوست، مجید یاسر، عباس جمشیدی‌فر، شهین تسلیمی، نگین معتضدی از بازیگران «دم سرخ ها» هستند. فیلم «دم سرخ‌ها» به تهیه‌کنندگی سعید سعدی و به کارگردانی آرش معیریان است که با مضمون کمدی- اجتماعی به دغدغه جوانان می‌پردازد.

شایان ذکر است: حامد کمیلی، احمد مهران فر، اندیشه فولادوند، سید مهرداد ضیایی و هومن برق نورد بازیگران فیلم سینمایی «راه رفتن روی سیم» به کارگردانی احمد رضا معتمدی هستند. همچنین در فیلم «پری سا» حمید گودرزی، عباس غزالی، بهاره افشاری، ترلان پروانه، شقایق فرهانی، مونا فرجاد بازی می‌کنند. این فیلم را محمد رضا رحمانی کارگردانی کرده است.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فیلم سینمایی پارس سینما پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۴۰۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در نشست خبری عوامل سریال  تلویزیونی «نون خ ۵» که ظهر امروز در اداره کل روابط عمومی سیما برگزار شد، مهدی فرجی تهیه‌کننده این مجموعه در پاسخ به پرسش خبرنگار آنا که از او درباره ماجرای شکایت حسین صفامنش از سعید آقاخانی به خاطر استفاده بی‌اجازه از یکی از قطعاتش در این مجموعه پرسیده بود، پاسخ داد.

 پیش از این حسین صفامنش نسبت به استفاده بدون اجازه از آثارش در یکی از قسمت‌های سریال «نون خ» اعتراض کرد و اعلام کرد به دنبال  پیگیری  قضایی و شکایت از سعید آقاخانی کارگردان این سریال است.

ویدئوی پاسخ فرجی را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «مصلحت» و «استشهادی برای خدا» سینمایی‌های سیما در تعطیلات پایان هفته
  • بهروز افخمی و خاطرات یک بازپرس دادگستری
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • بهروز افخمی «کاغذ شطرنجی» را تهیه می‌کند
  • پاسداشت سعید امیرسلیمانی به بهانه رونمایی از مستند «دیدار در سنگلج» + تیزر مستند
  • واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • «عینک قرمز» ِ حامد بهداد با «تگزاس۳» اکران می‎‌شود
  • «عینک قرمز» و «تگزاس۳» اکران می‎‌شوند
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج