Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام ‌و المسلمین علی چراغی‌پور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلام استان ایلام در گفتگو با ایکنا از ایلام، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و 15 خرداد، اظهار کرد: مراسم بزرگداشت 14 خرداد در 30 نقطه استان، شامل مساجد جامع شهرستان‌ ، مراکز بخش‌ها و دهستان‌ها با حضور روحانیونی که به مناسبت ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف اعزام شده‌اند، برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این نقاط روحانیون و سخنرانان به تبیین  شخصیت الهی حضرت امام(ره) خواهند پرداخت و در شب‌های 13، 14 و 15 خرداد با برگزاری محافل انس با قرآن ثواب تلاوت نور نثار روح پرفتوح امام شهدا و شهدای 15 خرداد خواهد شد.
چراغی‌پور برگزاری همایش تبیین شخصیت امام(ره) را از دیگر فعالیت‌های گرامیداشت این ایام ذکر و عنوان کرد: فعالیت‌ های گرامیداشت این ایام از 10 خردادماه آغاز و تا 15 خرداد ادامه خواهد داشت.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: مراسم اصلی بزرگداشت 14 خرداد، همزمان با سراسر کشور ساعت 19 این روز با حضور مردم ولایتمدار و ادامه‌‌دهنده راه امام(ره) و خانواده معظم شهدا، با سخنرانی «حجت‌الاسلام‌والمسلمین لطفی»، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام در مسجد صاحب‌الزمان(عج) شهر ایلام برگزار خواهد شد.
وی عنوان کرد: مراسم گرامیداشت 15 خرداد نیز ساعت 19 و 30 دقیقه آن روز در حسینیه اهل‌‌البیت (ع)، همزمان با نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.
چراغی‌پور با دعوت از آحاد مردم برای حضور هرچه پرشکوه‌تر در مراسم 14 و 15 خرداد، شخصیت امام(ره) را نه تنها برای ایران و جهان اسلام بلکه برای تمام دنیا شناخته شده عنوان و تاکید کرد: قیام و نهضت امام(ره) الگوی مستضعفین جهان و رهنمودهای ایشان همواره مورد احترام این ملت‌ها بوده است.
وی با بیان اینکه وجود شخصیت الهی حضرت امام(ره) حتی در دوران تبعید هم سبب تبلیغ و صدور دین  مبین اسلام بود، افزود: اکنون که 29 سال از ارتحال حضرت امام(ره)  می‌گذرد بر همه ما واجب است حافظ دستاوردهای انقلاب که ایشان برای ما به امانت گذاشتند، باشیم و رهرو رهنمودهای ایشان باشیم.
چراغی‌پور، مقام معظم رهبری را ادامه دهنده راه حضرت امام(ره) خواند و تاکید کرد: اکنون که در دوران رهبری آیت‌اله العظمی خامنه‌ای هستیم، باید ولایتپذیری از ایشان داشته باشیم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا ایلام اجتماعی ارتحال امام قران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۴۰۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم بزرگداشت مرحومه خانم معصومه حائری ویژه خانم ها/ 5شنبه، حسینیه شماره2 جماران

به گزارش جماران، این مراسم روز پنجشنبه مورخ 13 اردیبهشت 1403 در حسینیه شماره 2 جماران واقع در نیاوران، خیابان یاسر، انتهای خیابان سوده از ساعت 16 لغایت 17 و 30 دقیقه برگزار می شود.

 سخنران این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی خسروی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • مراسم بزرگداشت مرحومه خانم معصومه حائری ویژه خانم ها/ 5شنبه، حسینیه شماره2 جماران
  • تشریح ظرفیت‌های فرهنگ ولایی خراسان شمالی در دهه کرامت ضروری است
  • قدردانی جمعی از استادان و شخصیت‌های حوزوی از آیت‌الله جوادی آملی
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم