Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، دولت کابل در واکنش به انتشار گزارش هایی در مطبوعات پاکستان مبنی بر حضور رهبر گروه تروریستی داعش در ولایت ننگرهار افغانستان اعلام کرد که این موضوع یک دروغ محض است.

قادرشاه، سخنگوی شورای امنیت ملی افغانستان ضمن رد کردن این موضوع بیان داشت: این یک شایعه، یک دروغ محض و پروپاگند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این خبر از هر منبع و یا کشوری در منطقه باشد شایعه ای بیش نیست و نشر اینچنین دروغ هایی اذعان عامه را مغشوش می سازد.

سخنگوی شورای امنیت ملی افغانستان تاکید کرد که هیچ تروریستی نمی تواند در خاک افغانستان زندگی کند و نابودی تروریست ها هدف اصلی نیروهای امنیتی و دفاعی افغان است.

لازم به یادآوری است که اخیرا برخی رسانه های پاکستانی اعلام کردند که ابوبکر البغدادی، رهبر گروه تروریستی داعش در ولایت ننگرهار افغانستان مخفی شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ابوبکر البغدادی ولایت ننگرهار افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۴۲۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد بیش از ۲۷ هزار تبعه خارجی در افغانستان

اداره ملی احصائیه و معلومات طالبان اعلام کرد در جریان یک سال گذشته ورود و خروج ۲۷ هزار و ۹۱۴ شهروند خارجی را از طریق گذرگاه‌ها و میدان‌های هوایی کشور به ثبت رسانده است.

این اداره اعلام کرد در سال گذشته به‌شمول ۶۷۵تن از طبقه زنان، ۱۵ هزار و ۱۵۳ تن وارد کشور شده و ۱۲ هزار و ۷۶۱ تن دیگر از شهروندان خارجی که ۴۹۵ تن آن از طبقه زنان اند، از کشور خارج شده اند.

براساس ارقام ثبت‌شده این اداره، بیش‌ترین ورود و خروج اتباع خارجی از طریق گذرگاه ولایت نیمروز، گذرگاه‌ها و میدان هوایی هرات، گذرگاه تورخم، گذرگاه حیرتان و فرودگاه بین‌المللی کابل صورت گرفته است.

طبق این ارقام، هدف بیش‌ترین افراد واردشده به کشور سیاحت و کار بوده است.

بر اساس معلومات ثبت‌شده گردشگران خارجی بیش‌تر از ساحات باستانی ولایت‌های (بامیان، هرات، کندهار، ننگرهار، غور، بدخشان، کندز، پکتیا، خوست، نورستان، بلخ، سمنگان و کنر) دیدن نموده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تردد بیش از ۲۷ هزار تبعه خارجی در افغانستان
  • تشدید اختلاف میان انگلیس و امارات بر سر سودان
  • ایجاد مجتمع‌های زراعتی در افغانستان
  • حضور ویرانگرِ آمریکا | افغانستان
  • تکذیب مسدود شدن گذرگاه های فراه و نیمروز
  • چرا مافیا جلوی واردات خودوی برقی را گرفته است؟+فیلم
  • چرا مافیای خودرو جلوی واردات خودوی برقی را گرفته است؟+فیلم
  • تاکید طالبان بر توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • حمله مسلحانه به نمازگزاران شیعه در هرات
  • کابل خطاب به مسکو: حکومت افغانستان فراگیر است