Web Analytics Made Easy - Statcounter

در اطلاعیه این کانون خطاب به نمایندگان انجمن‌های صنفی رانندگان شهرستان‌های سراسر کشور آمده است؛به گزارش بلاغ، در اطلاعیه این کانون خطاب به نمایندگان انجمن‌های صنفی رانندگان شهرستان‌های سراسر کشور آمده است؛

«احتراماً، پیرو اعتراضات و تجمعات رانندگان و کامیون‌داران حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای کشور طی روزهای اخیر، جلسه‌ای در تاریخ 97/3/5 در خصوص موضوعات و مشکلات موجود در بخش حمل‌ونقل بار و مسافر برون‌شهری با حضور وزیر راه و شهرسازی، رییس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و نمایندگان صنوف مختلف رانندگان حمل‌ونقل (بار و مسافر) و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. تشکیل و تصمیماتی به‌شرح ذیل اتخاذ گردید:

*افزایش قیمت کرایه حمل تا 20 درصد در بخش بار اعمال شود.
*ظرف مدت 10روز نمایندگان صنوف در خصوص روش محاسبه نرخ بر اساس تن کیلومتر نظرات کارشناسی و پیشنهادات خود را به سازمان جهت بررسی ارائه نمایند.

کارگروه با حضور نماینده‌ای از حوزه معاونت حمل‌‌ونقل وزارت راه و شهرسازی، نماینده سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، نمایندگان کانون انجمن‌های صنفی رانندگان ناوگان باری، نمایندگان کانون انجمن‌های صنفی رانندگان ناوگان مسافری و نمایندگان کانون انجمن‌های صنفی کامیونداران کشور و در صورت لزوم انجمن‌های تخصصی به‌صورت منظم تشکیل و به بررسی موضوعات و مشکلات بخش حمل‌ونقل پرداخته و تصمیمات مقتضی اتخاذ گردد.

در رابطه با بحث سالم‌سازی و برخورد با تخلفات دریافت کمیسیون‌های اضافی توسط شرکت‌های حمل‌ونقل و در خصوص عدم توزیع عادلانه بار و تضعیف سالن‌های اعلام بار، سهمیه سوخت، حذف اولویت بومی‌گرایی، عدم پرداخت کرایه حمل توسط گیرندگان کالا و قوانین مربوط به کمیسیون ماده 11 و 12 و سایر موارد مقرر گردید کارگروه ویژه‌ای جهت پیگیری و اصلاح تشکیل گردد.

ضمناً در همین راستا هیئت مدیره کانون انجمن‌های صنفی رانندگان ناوگان باری در جلسه 97/3/6 در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی حضور یافته و در جهت پیگیری مطالبات و مشکلات صنفی رانندگان و تمام موضوعات مرتبط طرح موضوع گردید که به‌دستور ریاست محترم کمیسیون اجتماعی جناب آقای دکتر عزیزی مقرر گردید کمیته ویژه مطالبات رانندگان در کمیسیون اجتماعی متشکل از نمایندگان محترم عضو کمیسیون اجتماعی مجلس و نمایندگان صنوف جهت بررسی تخصصی مشکلات به‌صورت ویژه، پیگیر خواسته‌های بحق رانندگان تا حصول نتیجه تشکیل گردد.

در ضمن در تاریخ 97/3/6 جلسه‌ای در محل مجلس شورای اسلامی با جناب آقای دکتر نوربخش ریاست محترم سازمان تأمین اجتماعی کشور در خصوص رفع مشکلات بیمه تأمین اجتماعی و ضریب حق بیمه پرداختی، سخت و زیان‌آور بودن شغل رانندگان و پرداخت یارانه حق بیمه رانندگان توسط دولت محترم برگزار گردید و ایشان موافقت خود را در انجام موارد فوق اعلام داشتند.

با توجه به تصمیمات اتخاذشده در رابطه با مطالبات رانندگان و قول مساعد در خصوص تأمین امنیت جاده‌ها و به‌منظور جلوگیری از سوءاستفاده معاندین نظام جمهوری اسلامی ایران و رفع نگرانی ملت عزیز مبنی بر تأمین مایحتاج عمومی، خواهشمند است طبق روال قبل نسبت به بارگیری و رساندن محصولات به صاحبان کالا اقدام فرمایید. بدیهی است نمایندگان صنوف تا تحقق کامل مطالبات شما عزیزان پیگیر موضوع می‌باشند».

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۴۴۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن

سرهنگ محمود مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی مراجعه متصدی یک واحد صنفی به پلیس فتا و اعلام اینکه مرد جوانی با حضور در مغازه ام اقدام به خرید و ارائه یک رسید بانکی کرده که پس از گذشت چند ساعت متوجه عدم واریز وجه به حساب خود و جعلی بودن رسید شدم که بلافاصله مراتب در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن افزود: مأموران پلیس فتا با انجام تحقیقات تخصصی و بررسی‌های فنی متوجه این موضوع شدند که متهم با مراجعه به واحدهای صنفی اقدام به خرید اقلام مورد نیاز و سپس با ارائه یک رسید بانکی جعلی که نشانگر مبلغ واریزی از طریق اینترنت به حساب فروشنده بوده، کالا را تحویل و محل را ترک کرده است.

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی موفق به شناسایی متهم در کمترین زمان ممکن شدند و با هماهنگی مقام قضائی وی را دستگیر و به پلیس فتا انتقال دادند.

مختاری با بیان اینکه در این راستا تاکنون ۹ شاکی به این پلیس مراجعه کرده‌اند گفت: متهم پس از مشاهده مدارک و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف و اعلام داشته با توجه به دانش کافی، نسبت به نصب بدافزاری با عنوان اپلیکیشن رسید ساز جعلی بر روی گوشی تلفن همراه خود اقدام و با ارائه رسیدهای جعلی اقدام به کلاهبرداری‌های متعدد از واحدهای صنفی حتی در شهرستان‌های مجاور کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن از شهروندان خواست برای جلوگیری از اینگونه کلاهبرداری‌ها باید سامانه پیامکی حساب‌های خود را فعال کنند تا با دریافت پیامک از طریق بانک مربوطه از انجام عملیات بانکی مورد نظر اطمینان حاصل کنند.

وی به هموطنان توصیه کرد: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی موضوع را از طریق سایت پلیس فتا و یا با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ با همکاران ما در میان بگذارند.

کد خبر 6088135

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک | عملکرد کمیسیون تخلفات شرکتها، رانندگان و مالکین بخش حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • نکوداشت اکبر زنجانپور در نوزدهمین «شب کارگردان»
  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • لزوم وجود مدیریت واحد مرزی به منظور جلوگیری از توقف زیان‌بار کامیون‌ها
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • ◄ درخواست مهم انجمن رانندگان کامیون از اتحادیه تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین
  • ◄ پیدا کنید خروجی جلسات کمیسیون ایمنی راه ها را !
  • فراجا اطلاعیه مهم صادر کرد+ جزئیات
  • کامیون‌های حامل بار اضافه در مسیر خلخال - پونل توقیف شدند