Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@13:05:07 GMT

حریری: قادریم دولت را در اسرع وقت تشکیل دهیم

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۴۵۰۹۳

حریری: قادریم دولت را در اسرع وقت تشکیل دهیم

نخست‌وزیر مکلف لبنان تأکید کرد که وی قادر است در سریع‌ترین زمان ممکن دولت را تشکیل دهد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه المنار، سعد حریری، نخست‌وزیر مکلف لبنان در پایان مذاکراتش در پارلمان از نبیه بری، رئیس پارلمان به خاطر همکاری با وی قدردانی کرد و گفت: همکاری زیادی میان همگان برای تسهیل تشکیل دولت وجود دارد و همه موافق این مساله هستند که باید به دلیل چالش‌های منطقه‌ای و اقتصادی زودتر دولت را تشکیل دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف همگان تلاش برای بهبود اقتصاد ملی و تقویت نهادهای دولتی است.

وی گفت: ما خواهان دولت وفاق ملی هستیم تا خود را برای مقابله با چالش‌ها آماده کنیم. اوضاع اقتصادی مهم‌تر است و اکنون فرصت واقعی برای خروج از این اوضاع داریم.

وی درباره مداخله طرف‌های سیاسی در فعالیت وی برای تشکیل دولت گفت: هیچ گونه مداخله‌ای وجود ندارد و اکنون در مرحله مذاکرات هستیم. ما باید در سریع‌ترین زمان ممکن دولت را تشکیل دهیم و قادریم به توافق برسیم.

حریری تأکید کرد: ما انتخابات پارلمانی را برگزار کردیم و توانستیم به دستاورد بزرگی برسیم. ما اکنون قادریم در سریع‌ترین زمان ممکن دولت را تشکیل دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام سعد حریری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۴۵۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اجلاس «صلح اوکراین» اعلام شد/ روسیه دعوت نشد!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، دولت سوئیس زمان برگزاری کنفرانس صلح اوکراین را ۱۵ و ۱۶ ژوئن(۲۶ و ۲۷ خرداد) اعلام کرد.

در بیانیه دولت سوئیس اشاره شده است که بیش از ۱۶۰ هیات از کشورهای جهان به این کنفرانس دعوت شده‌اند. البته در این فهرست نام روسیه به عنوان یک طرف جنگ اوکراین دیده نمی‌شود.

سوئیس در ماه فوریه از برنامه این کشور برای میزبانی از اجلاسی بزرگ تا تابستان خبر داد اما در آن برهه جزئیاتی درباره این برنامه اعلام نکرد. بِرن در تازه‌تریم بیانیه‌ دولت سوئیس درباره این اجلاس اعلام کرد که مسکو «در این مقطع»، به کنفرانس دعوت نشده است.

مسکو پیشتر این اجلاس پیشنهادی را «بیهوده» توصیف و اعلام کرد که در آن شرکت نخواهد کرد حتی اگر دعوت بشود. اوکراین اعلام کرده است که اگر مسکو با فهرستی از پیش‌شرط‌های کی‌یف موافقت کند، دعوت خواهد شد. روسیه این پیش‌شرط‌ها را «بی‎‌معنی» خوانده است.

دولت سوئیس مدعی است که هدف این اجلاس «صلح در اوکراین» و رسیدن به ادراکی مشترک از مسیر نیل به «صلح عادلانه و پایدار» است. ویولا امهرد، رئیس جمهور سوئیس در پیامی در ایکس نوشت که «همکاری و مشارکت جهانی، کلید شکل دادن آینده‌ای صلح‌آمیز است.»

از جمله هیات‌های مدعو این اجلاس می‌توان به اعضای جی۷، جی۲۰، بریکس، اتحادیه اروپا، سازمان‌های بین‌المللی و دو نماینده مذهبی اشاره کرد.

کد خبر 6095304

دیگر خبرها

  • توقف روند گلزنی عیسی در بدترین زمان ممکن
  • عصبانیت پوستکوگلو: کوتاه‌‌ترین کنفرانس ممکن!
  • کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی
  • همتی: دولت ۶۰۰ هزار میلیارد پول چاپ کرده | از زمان هوخشتره تا شهریور ۱۴۰۰ بیشتر!
  • زمان اجلاس «صلح اوکراین» اعلام شد/ روسیه دعوت نشد!
  • اصواگرایان به دنبال تسویه حساب درون گروهی در مجلس دوازدهم؟/ پیش‌بینی متفاوت رشیدی کوچی از پارلمان آینده
  • ماجرای ضرب‌الاجل قالیباف به دولت چیست؟
  • دولت با نظام بانکی شوخی ندارد
  • دلار بیش از ۵۰ و چند هزار تومان توجیه علمی و اقتصادی ندارد
  • معاون رئیسی: از مجلس فعلی راضی هستیم اما... /در بودجه اختلافاتی بین دو قوه وجود داشت