Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@22:53:47 GMT

رای فراکسیون امید برای انتخابات هیات‌رییسه

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۴۵۵۲۱

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس تصمیم مجمع فراکسیون محمدرضا عارف، برای ریاست مجلس و مطهری و پزشکیان برای سمت نائب رییسی کاندیدای انتخابات هیات ریسه مجلس خواهند شد.

پارسایی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری نشست صبح امروز مجمع عمومی فراکسیون امید اظهار کرد: در این جلسه بعد از ارائه گزارش کمیته انتخابات، اظهار نظرهای مختلفی مطرح شد و علی رغم اینکه در شورای مرکزی تصمیماتی اتخاذ شده بود این تصمیمات مجددا به رای مجمع عمومی فراکسیون امید گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته پارسایی در نشست مجمع عمومی پیرو درخواست تعداد زیادی از نمایندگان از محمدرضا عارف برای کاندیداتوری برای هیات رئیسه مجلس، به اتفاق آرا کاندیداتوری وی برای ریاست مجلس و مطهری و پزشکیان برای نائب رئیسی مجلس تصویب شد.

وی همچنین اضافه کرد: این تصمیم فراکسیون امید همچنین آب پاکی را بر دستان کسانی ریخت که در روزهای گذشته به دنبال ایجاد شائبه در مورد عبور فراکسیون از آقای مطهری بودند.

سخنگوی فراکسیون امید اضافه کرد: در مورد ارکان دیگر هیات رییسه نیز برای شش دبیر و سه ناظر رای گیری شد اما در عین حال به هیات رییسه فراکسیون در مورد اعلام کاندیداهای دبیری و کارپردازی بسته به شرایط و اتفاقاتی مانند تعامل با سایر فراکسیون اختیار داده شد.

به گفته پارسایی پیش از این شورای مرکزی فراکسیون امید مقرر کرده بود چهار دبیر ( شامل یک سهمیه برای زنان و یک کارپرداز) برای هیات رییسه معرفی شود.

پارسایی همچنین گفت که طبق تصمیم مجمع عمومی فراکسیون امید پروانه سلحشوری، سید فرید موسوی و حسن لطفی به عنوان کاندیداهای کارپرداز و محمدعلی وکیلی، علی اصغر یوسف نژاد، عبدالکریم حسین زاده، علیرضا رحیمی، سیده حمیده زرآبادی و زهرا ساعی به عنوان کاندیداهای دبیری فراکسیون امید برای انتخابات هیات رییسه انتخاب شدند.

وی همچنین افزود که انتخاب کاندیداهای ارکان کارپردازی و دبیری فراکسیون به ترتیب اولویت رای افراد خواهد بود.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۴۵۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد

رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان گفت: مجمع خیرین برنامه ها و خط مشی ستاد عتبات را ادامه می‌دهد و از ظرفیت آنان برای تقویت برنامه‌ها استفاده می کند.   سردار حکمتیان افزود: با برگزاری این مجمع در استان اعضای هیات مدیره انتخاب می‌شوند تا شاهد فعالیت مجمع خیران حرم ساز استان باشیم.   وی اضافه کرد: این مجمع در مسیر اهداف و ماموریت‌های ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات و استفاده از ظرفیت نیکوکاران و خیرین برای تسریع در بازسازی این اماکن مقدس فعالیت خواهد کرد.   سردار حکمتیان گفت: در انتخابات مجمع خیرین حرم ساز استان از بین ۷۰ داوطلب برای حضور در هیات امنا و بازرسی با رای گیری، افرادی برای اعضای اصلی هیات امنا انتخاب می‌شود. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • بازی جدید قالیباف برای حفظ صندلی ریاست /تندروها شمشیر را از رو بسته اند /وعده های عجیب کاندیداهای ریاست مجلس
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران