Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما به نقل از سایت فیبا؛ جام باشگاه‌های بسکتبال آسیا از امسال به شکل جدیدی برگزار می‌شود. در حالی که پیش از این مسابقات قهرمانی مناطق از جمله غرب آسیا برای صعود به جام باشگاه‌ها کافی بود، از امسال تیم‌ها باید در مراحل انتخابی دیگری هم شرکت کنند.
تیم‌های مونو ومپایر تایلند، پلیتا جایا اندونزی، قهرمان سوپرلیگ چین تایپه و تیم برتر منطقه جنوب آسیا باید در تورنمنتی انتخابی شرکت کنند که دو تیم برتر آن به جمع هشت تیم نهایی جام باشگاه‌های آسیا صعود می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  همچنین تیم‌های شارجه امارات، المنامه بحرین و العربی قطر از منطقه خلیج فارس به همراه پتروشیمی بندرامام، الریاضی لبنان، سریت رام الله از منطقه غرب آسیا، تیم قهرمان قزاقستان و یک تیم با وایلد کارت در سوی دیگر آسیا رقابت دارند. این هشت تیم در دو تورنمنت جداگانه شرکت می‌کنند و دو تیم برتر هر تورنمنت به مرحله بعدی یعنی یک تورنمنت چهار تیمی راه می یابند که بعد از برگزاری مسابقات این مرحله در نهایت دو تیم به جام باشگاه‌های آسیا صعود می‌کنند.                                                            
جالب اینجاست که فیبا امسال موفق به برنامه ریزی برای منطقه شرق و جنوب شرقی آسیا نشده است. چهار تیم از کشور‌های چین، ژاپن، کره جنوبی و فیلیپین بدون برگزاری مسابقات انتخابی در جمع هشت تیم برتر جام باشگاه‌های آسیا جای گرفته اند و منتظر چهار تیم صعود کننده از مسابقات انتخابی در مناطق دیگر آسیا می‌شوند.
فیبا دلیل تغییر سیستم برگزاری جام باشگاه‌ها را بالا بردن سطح تورنمنت و استاندارد‌های برگزاری عنوان کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: فیبا تغییرات جام باشگاه ها آسیا پتروشیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۴۵۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند

 نخستین بازی سری فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا برگزار شد که در پایان، تیم الریاضی لبنان موفق شد شهرداری گرگان را با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ شکست دهد تا گام اول را محکم بردارد.

تیم شهرداری گرگان پیش از این دیدار، هر ۸ بازی خود در سوپر لیگ غرب آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشته بود.

شاگردان مصطفی هاشمی هر چهار کوارتر این بازی را به ترتیب با نتایج ۲۳-۲۲، ۲۲-۱۰، ۲۶-۱۸ و ۲۴-۱۰ واگذار کردند.

فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به صورت دو از سه برگزار می‌شود و هر تیمی که دو بار حریف خود را شکست دهد، قهرمان سوپر لیگ غرب آسیا می‌شود.  

برنامه سایر بازی‌های شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در فینال سوپر لیگ غرب آسیا:

بازی دوم

شهرداری گرگان - الریاضی لبنان: چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت، ساعت ۲۱:۱۵ در تهران

بازی سوم

الریاضی لبنان - شهرداری گرگان: چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت، ساعت ۲۱:۴۵۰ در بیروت

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • فینال جام حذفی، جایی دور از پایتخت!
  • کدام منطقه جهان بیشترین تاثیر تغییرات آب‌وهوایی را تجربه کرد؟
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • پایان کار تیم فوتسال افغانستان در جام ملت های آسیا + فیلم