Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار قم بر ضرورت توجه به مقتضيات زمان و استفاده از ابزارهاي موثر در فعاليت هاي فرهنگي تبليغي تاکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا ، احد جمالي معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار قم در جلسه کميسيون اقوام، فرق و مذاهب که در محل معاونت تبليغ مرکز مديريت حوزه هاي علميه برگزار شد، اظهار داشت: حوزه علميه قم ظرفيت هاي بسيارمهمي دارد که بايد از آنها در عرصه ملي و بين المللي استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون استاندار قم افزود: نظام جمهوري اسلامي دستاوردهاي درخشاني در عرصه هاي مختلف داشته است که عامل آن حاکميت روحيه ايثارگري در لايه‌هاي مختلف جامعه بوده است.
وي با اشاره به شرايط روز کشور و جهان ادامه داد: در زمينه ي تبليغ دين مبين اسلام لازم است مقتضيات زمان و شرايط جوامع و ابزارهاي اثرگذار جديد، مورد توجه و استفاده قرار گيرد.
رئيس کميسيون اقوام، فرق و مذاهب آسيب شناسي عملکرد گذشته و شناسايي نقاط قوت و ضعف را موجب کارآمدي هر چه بيشتر مجموعه هاي تبليغي دانست و بر توجه هر چه بيشتر متوليان امر به اين مساله تاکيد کرد.
در اين جلسه حجت الاسلام و المسلمين نبوي معاون تبليغ حوزه هاي علميه نيز حضور فرقه هاي انحرافي در قم را دور از شأن و جايگاه اين استان بيان کرد.
وي يکي از مهمترين فعاليت هاي معاونت تبليغ حوزه را تبليغ در فضاي مجازي دانست و اظهار داشت: به طور ميانگين روزانه نيم ميليون نفر از پايگاه هاي اطلاع رساني و کانالهاي اين معاونت بازديد مي کنند.
همچنين حجت الاسلام و المسلمين ملا نوري مديرکل فرق و اديان معاونت تبليغ حوزه هاي علميه گزارشي از اقدامات اين معاونت را ارائه کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۴۷۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، مهدی رمضانی معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان ضمن قدردانی از زحمات این گروه جهادی مسوولیت پذیری دانشجویان، غنی سازی اوقات فراغت آنان، محرومیت زدایی از مناطق محروم و کمک به سازندگی و عمران کشور را از جمله اهداف این اردو برشمرد.
در ادامه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و همچنین غرس هزار نهال از دیگر برنامه‌های معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان در سفر به شهرستان سروآباد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • اعلام آمادگی ایران برای همکاری دفاعی و امنیتی با هند
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • اصفهان موفق‌ترین استان در اجرای مأموریت ساماندهی اتباع خارجی است