Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ واتس‌اپ جزو محبوب ترین پیام رسان ها در دنیا به حساب می آید و قصد دارد تا این جایگاه خود را حفظ کند. این پیام رسان در چند ماه اخیر قابلیت هایی برای مدیریت بهتر ادمین ها و همچنین حذف پیام های ارسال شده معرفی کرده است و اکنون اعلام کرده که روی قابلیتی جدیدی به نام "Click to Chat" کار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قابلیت "Click to Chat" این امکان را به کاربر می دهد تا به شخصی که شماره او را در لیست مخاطبان ذخیره نکرده است، پیام رسال کند. این قابلیت می تواند برای آن دست از کاربرانی اهمیت داشته باشد که با افراد بسیاری در واتس اپ در ارتباط بوده و یا تنها یکبار قصد ارسال پیام به آن ها را دارند. واتس اپ در حال آزمایش قابلیت مذکور در دو سیستم عامل اندروید و آی او اس است.

اما چگونه به افرادی که خارج از لیست مخاطبین واتس‌اپ هستند پیام ارسال کنیم? ابتدا باید لینک API واتس‌اپ را بسازید. شروع این لینک باید با API و پایان آن شماره تلفن فردیست که می‌خواهید پیام را برای او ارسال کنید.

           نمونه لینک: " api.whatsapp.com/send?phone=country code+phone number"

لینک بالا را به وسیله گوشی خود در یک مرورگر باز کنید. روی ارسال پیام را کلیک کنید. پس از آن به صفحه واتس‌اپ جهت چت با آن شخص هدایت خواهید شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۴۷۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگران «نون خ 5» با مخاطبان گفتگو کردند

عوامل مجموعه نمایشی «نون خ ۵» شبکه یک سیما سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت  از ساعت ۱۰ تا ۱۱ با حضور در واحد امور ارتباط با مخاطبان (۱۶۲) رسانه ملی، به سوالات مخاطبان پاسخ دادند. عوامل مجموعه نمایشی «نون خ ۵» سپس در یک نشست خبری به سوالات نمایندگان رسانه‌ها پاسخ دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ نخستین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ اولین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • بانک شماره موبایل تفکیکی و هدفمند، راز موفقیت بازاریابی پیامکی
  • مقصر جریمه شدن اشتباهی رانندگان کیست؟
  • بازیگران «نون خ 5» با مخاطبان گفتگو کردند
  • آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید
  • علت صدور «برگ جریمه رانندگی اشتباهی» چیست؟
  • کلاهبرداری از طریق پیام‌ها و لینک‌های جعلی
  • ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود
  • ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود/ دو علت بروز خطا