Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در پیام‌رسان واتس اپ حتی بعد از مشاهده و پاسخ به مکالمات شما توسط مخاطبانتان، پیام‌های ارسال و دریافت شده به‌صورت دو عدد تیک طوسی رنگ باقی می‌ماند، درصورتی که اگر مخطاب موردنظر پیام‌های ارسال شده را ببیند باید این دو تیک طوسی رنگ تبدیل به رنگ آبی شوند.

به گزارش وب سایت tecfever، یکی از ترفندهایی که بسیاری از کاربران در سراسر جهان از آن بهره می‌برند، غیرفعال کردن این دو تیک آبی رنگ است تا بتوانند با خیال آسوده و هر زمان که دلشان می‌خواهد، به پیام‌های دوستانشان پاسخ دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا این گزارش به مرور و معرفی مختصری به چگونگی غیرفعال‌سازی  قابلیت مشاهده پیام‌های ارسال شده یا دو تیک آبی رنگ می‌پردازد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، در صورت علاقه‌مندی به غیرفعال کردن این قابلیت که به صورت پیش فرض برروی گوشی‌ها روشن و فعال است، می‌توانید اپلیکیشن پیام‌رسان واتس اپ خود را باز کرده و به قسمت تنظیمات آن بروید. در این بخش، وارد قسمت حساب کاربری ( account) شده و برروی حریم خصوصی (privacy) کلیک کنید. سپس تیک گزینه «مشاهده و خواندن پیام‌های دریافت شده» یا Read receipts را بردارید تا بتوانید به صورت چراغ خاموش، پیام‌های دوستان و آشنایان خود را بخوانید و هر موقع که دلتان می‌خواهد به آن‌ها پاسخ دهید.

در واتس‌اپ، علامت یک تیک طوسی رنگ به معنای پیام ارسال شده، دو تیک طوسی رنگ به معنای دریافت پیام ارسال شده توسط مخاطب و دو تیک آبی رنگ به معنای مشاهده و خواندن پیام موردنظر است.

اپلیکیشن پیام‌رسان واتس اپ نیز از قابلیت Encryption   End- to End یا رمزنگاری پیشرفته پشتیبانی می‌کند و از پروتکل‌های پیشرفته‌ای برای حفظ حریم شخصی کاربرانش برخوردار است.

این اپلیکیشن که برای تمامی سیستم‌های عامل اندروید،  iOS و ویندوز قابل استفاده است، در سال ۲۰۱۶ میلادی لقب پرکاربردترین پیام‌رسان جهان را گرفت. شرکت فیس‌بوک با در اختیار گرفتن و تصاحب شرکت واتس‌اپ در سال ۲۰۱۴، ۱۹ میلیارد دلار کسب کرد و از آن زمان تاکنون نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید بدنبال جذب و حفظ طرفداران این پیام‌رسان بوده است .طبق تازه‌ترین آمار منتشر شده در ژانویه ۲۰۱۸، پیام‌رسان واتس اپ هم اکنون میزبان حدود ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: واتس آپ پیام غیرفعال سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۴۷۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترفندی برای خوشمزه‌تر شدن خورش بادمجان که هر کسی نمی‌داند

خورش بادمجان با گوشت چرخ کرده یکی دیگر از انواع روش‌های پخت برای خورش بادمجان است. در ادامه این مطلب با دستور تهیه خورش بادمجان با گوشت چرخ کرده آشنا خواهید شد.

به گزارش همشهری آنلاین، برای تهیه خورش بادمجان با گوشت چرخ کرده بدون لپه به مواد غذایی زیر احتیاج داریم.

گوجه فرنگی: دو عدد

بادمجان سرخ شده: ۳ عدد

سیب زمینی: یک عدد

گوشت چرخ کرده: ۲۵۰ گرم

پیاز: دو عدد

رب گوجه فرنگی: دو قاشق غذاخوری

پودر لیمو عمانی و پودر سیر: ۱/۲ قاشق غذاخوری

فلفل: به مقدار لازم

نمک: به مقدار لازم

زردچوبه: به مقدار لازم

طرز تهیه خورش بادمجان با گوشت چرخ کرده

برای پخت خورش بادمجان ابتدا بادمجان‌ها را ورقه ورقه کنید سپس آن‌ها را سرخ نمایید و روغن اضافی بادمجان‌ها را بگیرید. در مرحله بعدی دستور تهیه خورش بادمجان، گوجه‌ها را حلقه حلقه کنید و روی آن‌ها مقداری نمک بریزید.

پوست سیب زمینی‌ها را بگیرید و آن‌ها را به صورت حلقه‌ای خرد کنید و سیب زمینی‌ها را درون مقداری روغن سرخ کنید. پیاز را تفت دهید سپس گوشت و پیاز و نمک و فلفل و زردچوبه را درون ظرفی مناسب بریزید و گوشت را ورز دهید و کوفته ریزه درست کنید سپس کوفته‌های قلقلی را درون روغن سرخ کنید.

درون قابلمه‌ای مناسب پیاز رنده شده را تفت دهید سپس مقداری رب و پودر سیر و پودر لیمو عمانی و نمک و فلفل و زردچوبه و یک لیوان آب به پیاز اضافه کنید و بعد از اینکه سس مقداری غلیظ شد به ترتیب سیب زمینی‌ها و بادمجان سرخ شده و گوجه حلقه‌ای خرد شده و کوفته‌ها را درون قابلمه بریزید و اجازه دهید این غذای خوشمزه به خوبی جا بیفتد.

دیگر خبرها

  • ایمن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان/ چگونه امنیت پیام‌رسان‌ها را بالا ببریم؟
  • آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی
  • کیش دستوری به پیامک بانکی
  • ترفندی برای خوشمزه‌تر شدن خورش بادمجان که هر کسی نمی‌داند
  • شواهدی از آثار تاریخی در خیابان باباطاهر همدان مشاهده شد
  • جذاب‌ترین قابلیت استوری اینستاگرام رونمایی شد
  • قابلیت‌های جدید و جذاب استوری اینستاگرام
  • جدیدترین و جذاب ترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام
  • جدیدترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام + عکس
  • جدیدترین و جذاب ترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام | عکس