Web Analytics Made Easy - Statcounter

«احمدی نژاد هنوز مردم ایران را نشناخته است. مردم ایران به خاتمی رأی دادند اما به ناطق نوری رأی ندادند. مردم ایران به روحانی رأی دادند اما به سعید جلیلی رأی ندادند. سعه صدر و قاعده تمدنی ایرانی ها به شدت بالاست. احمدی نژاد دیگر پایگاه مردمی ندارد. زمانی که شلوغ می کرد، چه اتفاقی افتاد که حالا سکوتش بخواهد مسئله ای ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی نژاد تمام شد، فاتحه مع صلوات و در آینده نیز هیچ خبری از او نخواهد بود.»

به گزارش ایسنا، ابراهیم فیاض درباره علت سکوت این روزهای محمود احمدی‎نژاد به خبرآنلاین گفت: من احمدی‎نژاد را می شناسم. او مثل ترامپ حسابی ترسیده است. ترامپ همین قدر که بلوف می زند به شدت هم ترسو است. هیتلر هم همین طور بود. فکر می کنید چرا خودکشی کرد؟ چون ترسو بود! در مجموع دیکتاتورها چون نمی توانند فکر کنند، ترسو هستند و از روی ترس دیکتاتوری راه می اندازند.

وی افزود: الان احمدی نژاد می بیند دوستانش را گرفتند و خبری هم نشد، بنابراین ترسیده است. حتی شاید خیالاتی که در ذهنش می بافد را به زبان بیاورد و مدعی شود «در آستانه ظهور هستیم» اما واقعیت مسئله دیگری است. او به دلیل آن که بقایی و مشایی را گرفتند سکوت کرد و می ترسد خودش را هم بگیرند و بی حیثیت شود.

این تحلیلگر مسائل اجتماعی یادآور شد: احمدی نژاد کسی است که همیشه خواسته حضور داشته باشد، بنابراین هر روز یک شلوغ بازی می کرد اما متوجه شد، استقرار نظام بالاتر از آنی است که او فکر می کرد.

وی در پاسخ به این سوال که در ذهن احمدی نژاد چه می گذرد، اظهار کرد: او شخصیت خودمحوری دارد. تیم احمدی نژاد باورشان شده بود که ارتباط خاصه دارند، در همین رابطه نیز خیلی خود را باد می کردند.

عضو هیأت علمی دانشگاه تهران افزود: زمانی که احمدی نژادی ها صحبت از کسب ۳۷ میلیون رأی در انتخابات می کردند خودم از الهام پرسیدم «این که احمدی نژاد می گوید اول مشایی می آید اما رد صلاحیتش می کنند، بعد دوباره با حکم حکومتی برمی‌گردد و ۳۷ میلیون رأی می آورد؛ عقلی است یا شهودی؟» الهام گفت: «شهودی است از جایی به آنها خبر می دهند!» به عبارت دیگر می گویند «ما وصلیم» یا ادعا می کنند «امسال سال ظهور است» در حالی که زمانی می گفتند دولت ما دولت ظهور است!

فیاض درباره آینده احمدی نژاد نیز گفت: احمدی نژاد هنوز مردم ایران را نشناخته است. مردم ایران به خاتمی رأی دادند اما به ناطق نوری رأی ندادند. مردم ایران به روحانی رأی دادند اما به سعید جلیلی رأی ندادند. سعه صدر و قاعده تمدنی ایرانی ها به شدت بالاست. احمدی نژاد دیگر پایگاه مردمی ندارد. زمانی که شلوغ می کرد، چه اتفاقی افتاد که حالا سکوتش بخواهد مسئله ای ایجاد کند. احمدی نژاد تمام شد، فاتحه مع صلوات و در آینده نیز هیچ خبری از او نخواهد بود.»

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فیاض احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۴۸۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس

حمیدرضا بهمنی‌نژاد گفت: با توجه به حساسیت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، برای حفاظت و حراست از آرای مردم گنبدکاووس ۷۰۰ نفر به عنوان ناظر انتخاباتی، دوره‌های ویژه را آموزش دیدند.

وی با بیان اینکه مهمترین اصل برای برگزاری انتخابات دور دوم، تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات مانند دور اول است افزود: درگلستان فقط انتخابات درگنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است که روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

بهمنی نژاد افزود: استان گلستان دارای ۶ حوزه انتخابیه با هفت نماینده در مجلس است و اعتبارنامه ۶ منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی نیز تائید شد.

او گفت: طبق قانون اساسی، کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس شرکت کنند که در مرحله اول نیز در این شهرستان رای دادند و یا به دلائلی نتوانستند در انتخابات دور اول شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • اگر دولت و قضات، مردم را ناراضی کنند، باید فاتحه را بخوانیم/ جلب نظر مردم لازم است (فیلم)
  • عکسی جالب؛ دست سفت احمدی‌نژاد با احمد جنتی در مراسم ختم
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • (ویدئو) آموزش فرستادن صلوات توسط بازیکنان تراکتور به گوستاوو
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!