Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان قزوین با بیان اینکه ۱۶۸ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در سطح استان فعالیت دارند گفت: در سال گذشته بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفرساعت، مهارت‌های فنی و حرفه‌ای به متقاضیان رشته‌های مختلف آموزش داده شد. ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱ استانها قزوین نظرات

منصور جلیلوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، اظهار داشت: ایجاد اشتغال یکی از دغدغه‌های مهم سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است که این نهاد در این راستا تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در راستای ایجاد اشتغال و متناسب با بازار کار به متقاضیان آموزش داده می‌شود تا در بازار کار نیروهای متخصص و کارآزموده فعالیت کنند چراکه با این کار کیفیت خدمات نیز افزایش می‌یابد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین با بیان اهمیت و حمایت از بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در بخش خصوصی در جهت رسیدن به اشتغال پایدار تصریح‌ کرد: با خلاقیت، دانش و مهارت موسسین آموزشگاه ها، موجبات رشد و پویایی هر چه بیشتر فعالیت بخش غیر دولتی در حوزه آموزش های مهارتی فراهم شود.

جلیلوند خاطرنشان کرد: در این راستا در سال گذشته بیش از یک میلیون و 700 هزار نفرساعت، مهارت‌های فنی و حرفه‌ای به متقاضیان رشته‌های مختلف آموزش داده شد.

وی عنوان کرد: این مقدار آموزش در حوزه آموزشگاه‌های آزاد ارائه شده است که از این تعداد یک میلیون و 497 هزار و 921 نفرساعت درحوزه خواهران و 294 هزار و 240 نفرساعت در حوزه برادران بوده است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین با اشاره به فعالیت 168 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در بخش‌های طراحی و دوخت، مراقبت زیبایی، برق، عمران، فناوری اطلاعات، گردشگری و غیره در سطح استان گفت: از این تعداد، 150 آموزشگاه مختص خواهران، 16 آموزشگاه مختص برادران و 2 آموزشگاه به صورت دو منظوره، آموزش‌های مهارتی را ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/

 

R41364/P1494/S6,63/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۵۰۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان

محمد قورزایی  در جلسه تخصصی حمایت از مهارت آموختگان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای که با هدف تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" برگزار شد، اظهار کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مناسب‌ترین راهکار برای تحقق شعار سال و ایجاد اشتغال پایدار است.

وی با اشاره به مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهدای وحدت در حاشیه شهر زاهدان، افزود: کارگاه‌های آموزشی کم سرمایه‌بر و زود بازده مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای مانند؛ تولیدات نان و شیرینی‌جات و دارو‌های گیاهی بستری مناسب برای اشتغال جوانان سیستان و بلوچستان است.

جلیل شهریاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه ضمن تقدیر از حمایت‌های سپاه سلمان از آموزش‌های مهارتی در بحث تولید و اشتغال گفت: عرصه مهارت آموزی، پروسه اشتغال و درآمد را برای جوانان این استان هموار کرده است و کمک سازمان‌های مختلف مانند بسیج سازندگی این امر را تسریع می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • یک‌میلیون و ۷۱۹ هزار و ۵۶۵ نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در قم ارائه شد
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟