Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس واحد زرقان بیان کرد: مسئولان شهرستان زرقان دانشگاه آزاد اسلامی را از خودشان بدانند و به رشد شاخص‌های فرهنگی کمک کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر محمد شعبانی در اولین نشست شورای اداری بخش زرقان در سال جدید که به میزبانی واحد زرقان در سالن کنفرانس این واحد برگزار شد با تبریک و تهنیت به مناسبت ماه نزول قرآن و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این جلسه گزارشی از عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان و نیز رتبه بسیار خوب این واحد در بین واحدهای دانشگاهی استان فارس ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعامل و همکاری با تمام ادارات و تلاش برای رشد روزافزون شاخص‌های فرهنگی را خواستار شد.

امام جمعه زرقان نیز اظهار کرد: «مدیران و مسئولان باید با شور و امید نسبت به حل مشکلات مردم اقدام و تلاش کنند.»

حجت الاسلام هادی ربانی شیرازی به وحدت بین مسئولان و کمک برای حل مشکلات معیشتی مردم تاکید کرد.

در ادامه این نشست روسای برخی ادارات به گزارش عملکرد و ارائه پیشنهادات و برنامه های خود در سال جاری پرداختند، مواردی از جمله؛ بحث اعتبارات، ورزش و افتتاح چند پروژه ورزشی، بهداشت و درمان، وضعیت صنایع آلاینده،تغییرالگوی کشت، مدیریت بحث آب و…

ابراهیم رحیمی بخشدار زرقان هم با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب «اگر همه ما کنار هم باشیم قطعاً مسائل و مشکلات قابل حل خواهد بود» گفت: «طبق فرمایش مقام معظم رهبری امسال سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده، کالاهای خریداری شده ایرانی و در شهر و بخش زرقان خریداری شود.»

در این نشست، امام جمعه، فرمانده بسیج ناحیه مقاومت سپاه، بخشدار، مسئولان ادارات زرقان و هیأت رئیسه واحد زرقان حضور داشتند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۵۰۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهر انگیزظهر سه شنبه در بازدید از مرکز نگهداری معلولان بهزیستی بوشهر گفت: یکی از مواردی که این مجموعه دچار مشکل بود نیاز به احداث آشپزخانه جدید با امکانات کامل بود که در این خصوص تقاضا می شود مسئولان و خیرین در صدد حل این مشکل باشند و این را مد نظر قرار دهند

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: یکی از مواردی که این مجموعه دچار کمبود است نداشتن گاز لوله کشی است که از مدیر عامل شرکت گاز استان تقاضا می شود این مسأله را مورد بررسی قرار دهد و در صدد حل این مشکل نیز برآیند و به این مجموعه کمک کند.

وی افزود: در بازدید قبل این مجموعه بلحاظ آب مصرفی دچار مشکل بودند که این مشکل حل شده و از کسانی که در این راستا کمک کردند تقدیر میکنم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر بیان کرد: این مجموعه در تهیه اقلامی مثل پوشاک و مایحتاج غذایی دچار کمبود هایی است که نیاز است از ظرفیت مردم و خیرین در جهت یاری رساندن به این مجموعه کمک گرفت

. مهر انگیز خطاب به مسئولین این مجموعه گفت: هر مشکل و کمبودی در این مجموعه باشد به دادستانی اعلام شود تا در این خصوص حمایت های لازم صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در این بازدید پیرامون موارد دیگری نیز که مطرح شد توصیه های لازم به مسئولان این مجموعه ارایه کرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در بازدید از قسمت های مختلف مرکز نگهداری معلولان بوشهر ضمن تشکراز زحمات و تلاش های مسئولان و کارکنان این مجموعه از نزدیک در جریان کمبود ها و مشکلات این مجموعه قرار گرفت.

مهر انگیز از تک تک افراد معلول این مجموعه دیدار و با آنها گفتگو کرد و از مسئولان در جریان وضعیت آنها قرار گرفت.

کد خبر 6093075

دیگر خبرها

  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
  • نشست هم‌افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • حریت، آزادگی و تضارب آرا لازمه دانشگاه‌هاست
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • حریت، آزادگی و تضارب آرا لازمه دانشگاهاست
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان