Web Analytics Made Easy - Statcounter

سینما و تلویزیون > رادیو و تلویزیون - همشهری آنلاین:
سریال «زندگی از نو» با بازی رضا کیانیان در مرحله تدوین نهایی قرار دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه پنج، مهدی شفیعی، تهیه‌کننده «زندگی از نو» گفت: این مجموعه با اتمام کار تصویربرداری، اکنون در مرحله تدوین نهایی قرار دارد که پیش‌بینی ما بر این است تا دو هفته آینده به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
شفیعی ادامه داد: تصویربرداری این مجموعه در استان گیلان ( شهر تالش ) انجام شده است. 

رضا کیانیان، علیرضا خمسه، ستاره اسکندری، مینا جعفرزاده، کمند امیر سلیمانی، آرش مجیدی، خیام وقار، ژیلا آل رشاد، حدیث نیکرو، مجید پتکی، امیر حامد و... در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 «زندگی از نو» داستان زوج جوانی است که به شمال می‌روند و کمپ گردشگری ایجاد می‌کنند. در واقع این مجموعه به مولفه‌هایی چون محیط زیست و اقتصاد می‌پردازد.

«زندگی از نو» در ۲۶ قسمت ۴۲ دقیقه‌ای به کارگردانی علی محمد قاسمی برای گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما تولید شده است. 

آزیتا رصافی، لیلا نادری و مرضیه خدیوی (نویسندگان اولیه فیلمنامه)، مریم امینی (بازنویسی فیلمنامه)، آندرانیک خچومیان (مدیر تولید)، مهرداد یزدانی (دستیار اول کارگردان و برنامه ریز)، علیرضا خورشید (طراح گریم)، هومن معصومی(طراح صحنه و لباس)، آرزو ابراهیمی (منشی صحنه)، محمد رسولی (مدیر تصویربرداری)، حسین بشاش و مهرداد دادگری (صدابردار)، علی اصغر صائبی (تدوین).

در همین زمینه: روایت عشق پیری در تلویزیون تصویربرداری گلشیفته تمام شد روایت تلویزیون از یک شیطان مذهبی

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۵۳۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد/ آغاز اجرا از ۲۵ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «دوازده سی‌ و شش» به نویسندگی و کارگردانی امید دانشوران و تهیه‌کنندگی کوروش شاهونه کاری از کمپانی تئاتر جوانان است که از ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۸:۱۵ در سالن سایه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

زهره محمدی، امیر نصیری و امید دانشوران به‌عنوان بازیگر در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند. آیدا عارفی، محمدرضا فدایی، مهسان یحیی پور نیز بازیگران سیاه‌پوش این نمایش هستند.

نمایش «دوازده سی‌ و شش» سال گذشته در جشنواره «هم آغاز» تئاتر شهر شرکت کرده بود و توانست جایزه دوم کارگردانی و سوم طراحی صحنه را از آن خود کند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «درباره لکه سیاهی است که در سازمان سفید کننده پیدا می‌شود و …»

امید دانشوران طراح صحنه و لباس، شیدا آذرپور طراح صدا، لعیا شمس‌الدینی نور، امید دانشوران طراح گرافیک، سعید راسخی پور ساخت آنونس، آیدا عارفی دستیار کارگردان، هومن مظهری مجری طرح، علیرضا ربانی زاده برنامه‌ریز، مجتبی راوش مشاور کارگردان، سعید راسخی پور مدیر تبلیغات، مهسان یحیی پور مدیریت صحنه، سعید مشی، امیر عباسی، ساسان سبک‌روح دستیار صحنه، حمید تن، محمد غفاری عوامل فنی، محمدرضا فدایی، لعیا شمس‌الدینی، آیدا عارفی گروه صحنه و علی کیهانی روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای دیگر عوامل این اثر نمایشی هستند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اثر نمایشی می‌توانند به سایت ایران کنسرت و گیشه تئاتر مراجعه کنند.

کد خبر 6095530 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد/ آغاز اجرا از ۲۵ اردیبهشت
  • دست پر تلویزیون برای بهار و تابستان پیش رو / سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟
  • سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟
  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد
  • گفت‌وگو باکارگردان مجموعه‌مستند «پابه‌ماه»/ قصه‌هایی تماشایی از امید و زندگی
  • «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» روی صحنه رفت/ تئاتر نیازمند حمایت
  • ۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • ۲ خط قرمز در صدا وسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است