Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران > قوای سه‌گانه - همشهری آنلاین:
وکیل مدافع متهم پرونده حادثه خیابان پاسداران گفت: پرونده محمد ثلاث به شعبه ۳۵ دیوان عالی کشورارجاع شده است.

زینب طاهری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پرونده محمد ثلاث در شعبه ۳۵ دیوان عالی کشور است و دادخواست اعاده دادرسی هنوز پذیرفته نشده بلکه پرونده به این شعبه ارجاع شده و آن را ثبت کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما نسبت به احکام قطعی اعتراض می‌کنیم، اعتراض ما به دیوان عالی کشور می‌رود و در آن‌جا تعیین شعبه می‌شود که پرونده ما به شعبه ۳۵ رفته و در این شعبه که ارجاع شد به آن رسیدگی می‌شود و ما درخواست توقف اجرای حکم را خواستیم. قرار شد فردا -چهارشنبه- آخرین لایحه‌مان را ثبت کنیم که به آن رسیدگی کنند.

وی گفت: هنوز در خواست اعاده دادرسی پذیرفته نشده و این کار زمانی است که رسیدگی کنند و بعد از آن پذیرفته شود آن زمان به ما خبر می‌دهند.

وکیل مدافع محمد ثلاث یکم خردادماه به دیوان عالی کشور درخواست اعاده دادرسی ارائه داده بود.

روز 30 دی‌ماه سال 96 در تجمع تعدادی از دراویش گنابادی در خیابان پاسداران درگیری میان مامورین انتظامی و تجمع‌کنندگان به وجود آمد که طی آن فردی با یک اتوبوس 3 مامور نیروی انتظامی را زیر گرفت. بعد از معرفی محمد ثلاث به عنوان عامل این حادثه، پرونده‌ای تشکیل و به شعبه 9 دادگاه کیفری یک تهران ارجاع شد.

این شعبه در پایان جلسات رسیدگی محمد ثلاث را به «سه فقره قصاص بابت سه فقره قتل عمد سه نفر از ماموران ناجا و همچنین تحمل یک سال حبس و 74 ضربه شلاق بابت اتهام اخلال در نظم و آسایش عمومی» محکوم کرد. با اعتراض به رای صادره، پرونده به شعبه 39 دیوان‌ عالی کشور ارسال شد که این شعبه، حکم دادگاه بدوی را تایید کرد.

در همین زمینه: وکیل مدافع ثلاث: مصاحبه‌ای با رسانه‌های خارجی نداشته‌ام ارایه درخواست اعاده دادرسی «محمد ثلاث» به دیوان عالی کشور

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۵۴۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال تغییر رقم دستمزد کارگران در ۱۴۰۳ تقویت شد/ آیا مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین حبیبی، عضو هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور، از تحویل دادخواست ابطال بخشنامه مزد خبر داد.

او یه ایلنا گفت: (۱۰ اردیبهشت)، دادخواست خود را جهت ابطال بخشنامه دستمزد غیر قانونی سال ۱۴۰۳ به شماره ۲۷۶۷۱۶ شورای‌عالی کار که اعضای کارگری آن‌را امضاء نکرده‌اند، از طریق دفاتر خدمات قضایی به دیوان عدالت اداری تحویل دادم.

حبیبی افزود: امیدوارم دیوان عدالت اداری مصلحت اندیشی را کنار کذشته و وفق مواد ۱ و۱۰ قانون دیوان عدالت اداری ضمن ابطال بخشنامه ۲۷۶۷۱۶ رایی شایسته مبتنی بر عدالت صادر کند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901201

دیگر خبرها

  • رسیدگی به پرونده‌های قضایی باحضور رئیس دیوان عدالت اداری کشور
  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)
  • راه‌حل رفع مشکل پرونده‌های معوق در سند تحول قضایی
  • رئیس دیوان عالی کشور: منشأ موج بیداری دانشجویان آمریکایی، انقلاب اسلامی است
  • وجدان مراکز علمی و دانشگاهیان در غرب بیدار شده است
  • دیوان‌عدالت، رای به ابطال مصوبه افزایش حقوق کارگران می‌دهد؟/ میرغفاری: مزد ۱۴۰۳ مشروعیت خود را بین جامعه کارگری از دست داده است
  • مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • احتمال تغییر رقم دستمزد کارگران در ۱۴۰۳ تقویت شد/ آیا مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند