Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-03@17:53:43 GMT

کدام چمدان برای سفر مناسب است؟

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۵۵۱۷۲

دنیای چمدان‌ها در بازار بسیار متنوع و رنگارنگ است که در زمان خرید باعث سرگیجه افراد می‌شود، اما با دانستن یک سری اطلاعات و شرایط کلی می‌توانید در زمان خرید بهترین و مناسب‌ترین چمدان را برای خود یا خانواده انتخاب کنید.

ویژگی مشترک همه چمدان‌ها دارا بودن دستگیره تلسکوپی و چرخ‌هایی است که حمل آن را بسیار آسان‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برای سهولت بیشتر در حمل این وسیله فاکتور‌های مختلفی وجود دارد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به وزن اشاره کرد، بنابراین، برای حمل آسان‌تر چمدان، این وسیله از آلومینیوم یا آلیاژ آن ساخته می‌شود و حتی می‌توان آن را تا کرده، در زیر صندلی یا کابین هواپیما قرار داد.

نکاتی که باید در زمان خرید چمدان در نظر بگیرید:

عمر چمدان حدود ده سال است و پس از این مدت و به پایان رسیدن گارانتی آن، احتمال خرابی زیپ، چرخ و دسته آن می‌رود.

- تعیین میزان بودجه‌ای که قصد دارید صرف خرید چمدان کنید؛ در حال حاضر چمدان‌های معمولی با حداقل قیمت ۳۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسند و نمونه‌های گران قیمت نیز قیمتی در حدود چند میلیون تومان دارند.

- نوع کاربری که از چمدان مد نظر دارید مشخص کنید.

- به اندازه چمدان خریداری شده دقت کنید، زیرا ممکن است اگر چمدان خیلی بزرگ باشد، هنگام جابه جایی در تاکسی یا ماشین کار دشواری پیش رو دارید.

- به چرخ‌های چمدان توجه کنید و ببینید چمدانی که می‌خواهید خریداری کنید دو چرخ یا چهار چرخ یا اصلا بدون چرخ است.

- برای چمدان‌های بزرگ‌تر داشتن چهار چرخ امکان حرکت را راحت‌تر می‌کند.

- توجه داشته باشید که بدنه محکم چمدان در مقایسه با بدنه نرم وزن بیشتری دارد، اما حفاظت بیشتری از وسایل شما در مقابل ضربه یا دزدی احتمالی می‌کند.

به دسته چمدان توجه کنید. دسته ساک و چمدان بهتر است بلند باشد. دسته کوتاه حمل و نقل را دشوارتر می‌کند.

- رنگی را انتخاب کنید که شما را درگیر دردسر نکند. اگر از دسته‌ای هستید که زیاد سفر می‌کنید بهتر است از چمدان‌های تیره استفاده کنید؛ زیرا هنگام حمل و نقل کثیف و تیره می‌شود.

- چمدان‌های ترمز و فرمان دار را فراموش نکنید، البته این قابلیت‌ها در چمدان‌های سایز بزرگ مشاهده می‌شود.

- به نوع دستگیره اهمیت دهید. دستگیره کشنده در چمدان‌ها معمولا از دوجنس ساخته می‌شود:

۱. استیل

۲. آلومینیوم

به این نکته نیز توجه کنید که چمدان قفل دار بخرید.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه مسافرت چمدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۵۵۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه تهویه همراه خصوصی به بازار عرضه می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، این گجت با روشی متفاوت از متدهای معمول مانند فن و لباس های حجیم، یک راه حل ساده تر برای مدیریت دمای بدن در محیط های مختلف ارائه می کند.

Reon Pocket5 یک فن ساده نیست بلکه ماژول ترمو الکتریک و مجموعه ای از حسگرها دارد تا اطراف فرد آب وهوایی خاص بسازد. این حسگرها دمای بدن، رطوبت و حتی حرکات او را رصد می کنند تا راحتی او را فراهم کنند.

دستگاه مذکور دارای ۵ درجه خنک کنندگی برای روزهای گرم و ۴ درجه گرما برای مواقع سردتر است. گجت برای بهبود عملکرد همراهReon Pocket Tag عرضه می شود که یک حسگر کوچک برای ردیابی دما و رطوبت مناسب است و داده های جمع آوری شده را به دستگاهی می فرستد که روی گردن قرار می گیرد. این روند به Reon Pocket5کمک می کند تا براساس احساس سرما و گرمای کاربر، دما را متناسب کند.

همچنین افرادی که تمایل دارند به طور دستی این گجت را کنترل کنند، می توانند از یک اپلیکیشن مخصوص استفاده و سطح گرما و سرما را با کمک بلوتوث تطبیق دهند. این اپ قابلیت شخصی سازی را دارد و برای فعالیت هایی مانند کوهنوردی با دمای سناور مناسب است.

عمر باتری گجت با یک بار شارژ ۱۷ ساعت اعلام شده که برای استفاده بیشتر نیز مناسب است.

طرح اولیه Reon Pocketقبلا ارائه شده بود. سیستم کنترل آب وهوای شخصی سازی شده سونی در سال ۲۰۱۹ میلادی در ژاپن ارائه شد و نسخه های بعدی آن نیز در بازارهای آسیایی عرضه شدند. Reon Pocket5 برای عرضه جهانی ارائه و نخست در انگلیس فراهم خواهد شد.

کد خبر 6094776 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • دستگاه تهویه همراه خصوصی به بازار عرضه می شود
  • بازار مبل ظرفیتی مناسب برای شکوفایی شهر مریانج است
  • رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست: 50 درصد تالاب هامون آبگیری شده است
  • آیا هر کسی می‌تواند نمک کم سدیم بخورد؟
  • برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسب روز مریانج برگزار می‌شود
  • انواع کیف دوشی های مناسب برای استایل بهتر + 3 مدل عک
  • خرید شومیز مجلسی و اسپرت جدید و باکیفیت از اینفینیتی
  • صرفه‌جویی ۳ میلیون تنی آرد و نان با اجرای مناسب طرح هوشمندسازی
  • بالابر هیدرولیکی برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟
  • تعیین مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی