Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: مقامات آمریکایی اعلام کرد یک مرد با سوزاندن پتویی شبیه به پرچم آمریکا باعث ایجاد آتش‌سوزی در بیش از ۵ هکتار از مراتع حومه واشنگتن شد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، به نقل از پایگاه اینترنتی ان بی سی نیوز، مقامات آمریکایی روز گذشته اعلام کردند علت اصلی آتش سوزی در مراتع شهر «افراتا» واقع در حومه واشنگتن، سوزاندن پتوی پرچم آمریکا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرکز آتش‌نشانی حوزه 13 واشنگتن با انتشار پستی در حساب کاربری فیس بوک خود نوشت یک مرد با سوزاندن پتویی شبیه به پرچم آمریکا باعث گسترش حریق در بیش از 5 هکتار از مراتع حومه واشنگتن شده است.
ایزاک مرکل، رئیس حوزه 13 آتشنشانی واشنگتن گفت: شب گذشته سوزاندن پتوی پرچم آمریکا (که بخش هایی از آن باقی مانده است) موجب حریق در بیش از 5 هکتار از مراتع منطقه افراتا شد. وزش شدید باد علت اصلی گسترش آتش‌سوزی بوده است.
وی افزود: در چنین شرایط آب و هوایی هر عاملی می تواند موجب ایجاد حریق و گسترش آن شود.
این مرکز همچنین با انتشار بیانیه ای اعلام کرد «بدون توجه به دیدگاه های سیاسی، افراد باید از هرگونه اقدامی که موجب وقوع چنین حوادثی می شود، خودداری کنند.
به گفته رئیس پلیس Police شهر افراتا، این اتفاق شب گذشته رخ داده و تاکنون گزارشی مبنی بر بازداشت عامل آن منتشر نشده است.
این حادثه Incident همزمان با تعطیلی رسمی روز یادبود در آمریکا رخ داده است. هر ساله آخرین دوشنبه ماه مه، روز یادبود در آمریکا، تعطیل رسمی است. این روز به یاد کسانی که جان خود را در ارتش آمریکا از دست داده‌اند، برگزار می‌شود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اعدام یا شلاق؛ مجازات ناظم منحرف دبیرستان تهرانی چیست؟

دوست صمیمی ام وقتی زنم تنها بود به خانه ام رفت / این مرد اعدام می شود؟ + عکس

جدال زنانه آزاده نامداری و پرستو صالحی بخاطر افطاری رییس جمهور + عکس

الهه مطلقه بودومیثم او رابه دوستانش فروخت!/ زن 18 ساله سرنوشت تلخی دارد!

فوری /عامل انفجار حزب جمهوری اسلامی ایران در هلند کشته شد + عکس

فحاشی به خانم بازیگر ایرانی به یک دلیل عجیب + عکس

دفاع از ناموس دختر دانشجو در برابر بوکسور تهرانی / نگار با ضربات مشت کشته شد +عکس

حضور خواننده لس آنجلسی در مراسم ناصر ملک مطیعی + عکس

کاملترین فیلم اعترافات ناظم منحرف اخلاقی دبیرستان در غرب تهران / من به بچه ها دست نزدم + جزییات تکاندهنده

فوری/ یافتن بسته ای مشکوک به بمب در مجلس / وضعیت قرمز اعلام شد

تعرض به دانش آموزان پسر تهرانی در یک دبیرستان / اعتراف معلم شیطان صفت و ناگفته های خانواده ها +فیلم

جواب منفی 4 زن و مرد بازیگر معروف به دعوت افطاری رییس جمهور + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت حوادث Accidents پلیس Police حادثه Incident اخبار حوادث واشنگتن عکس آمریکا آتش کشید مراتع عکس حوادث روزنامه دختر قتل فیلم تهران جنایت تجاوز زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۵۶۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند

کیم سونگ، سفیر کره شمالی در سازمان ملل متحد، ایالات متحده، ژاپن و ۴۷ کشور دیگر را متهم کرد که به دنبال اجتناب از مقررات این سازمان در مورد کشورش هستند که مصمم به ارائه قوانین آنها هستند.

به گزارش خبرگزاری مرکزی کره (KCNA)، در بیانیه سفیر کره شمالی آمده است: «نیرو‌های متخاصم ممکن است در آینده دومین و سومین پنل کارشناسی را علیه ما راه اندازی کنند، اما همه آنها با گذشت زمان با خود ویرانگری مواجه خواهند شد». 

کیم در پایان گفت: اگر ایالات متحده و پیروانش به‌جای عبرت گرفتن از پرونده اخیر، سیاست خصمانه نابهنگام را در قبال کره شمالی (جمهوری دموکراتیک خلق کره) پیگیرانه دنبال کنند، با شکست استراتژیک بدتری مواجه خواهند شد.

پیش از این، سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی گفته بود پیونگ یانگ در واکنش به استفاده واشنگتن از حقوق بشر به عنوان ابزاری برای تهاجم و رفتار خصمانه علیه کره شمالی، گزینه‌های سختگیرانه و قاطعی برای حفاظت از حاکمیت و امنیت خود خواهد داشت. واشنگتن همواره از حقوق بشر برای اقدامات تحریک‌آمیز سیاسی و توطئه علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند. او گفت: ما به تحریم‌های آمریکا عادت کرده‌ایم و توان و قدرت بالایی برای ایستادن در مقابل هر گونه تحریم شدیدی داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • گزینه‌های آمریکا در برابر بلندپروازی‌های اتمی عربستان
  • آتش‌بس یا تقسیم کار واشنگتن و تل‌آویو برای ادامه جنایت‌گری؟
  • یک میلیون هکتار از مراتع آذربایجان‌غربی ییلاقی است
  • یک میلیون هکتار از مراتع آذربایجان غربی ییلاقی است
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک در مورد معترضینی که پرچم آمریکا را پایین می‌کشند
  • عکس| پیشنهاد عجیب و غریب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • پرچم فلسطین در جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان آمریکا + فیلم
  • کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند
  • گفت و شنود/ گاوش کو؟!
  • (ویدئو) اهتزاز پرچم فلسطین در دانشگاه جورج واشنگتن آمریکا