Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - فرماندار جدید کامیاران با تاکید بر استفاده از توان و ظرفیت نخبگان برای حل مشکلات گفت: مسایل و مشکلات جامعه باید کالبدشکافی شود تا برای درمان آن راهکار مناسب ارائه کرد.

به گزارش ایرنا، مسعود الماسی عصر سه شنبه در آیین معارفه خود با اشاره به اینکه مشکلات شهرستان را شناسایی کرده و در آینده نزدیک اولویت بندی می کند، اظهار داشت: برای استفاده بهینه از منابع محدود مالی باید مشکلات اولویت بندی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه موفقیت مسئولان در گرو آزاد کردن انرژی مردم و استفاده از این ظرفیت عظیم است، افزود: مردم باید خودشان مالک کارهای خود باشند.
الماسی اتکا بر توانایی مردم را لازم توسعه همه جانبه دانست و تاکید کرد: اگر مسئولان در انجام کارها دست روی مطالبات مردم نگذارند آن کار مشروعیت نخواهد داشت.
فرماندار کامیاران با اشاره به ضرورت تحقق شعار سال گفت: در صورتی که شعار حمایت از کالای ایرانی را خوب تبیین نکنیم در تحقق آن دچار مشکل خواهیم شد.
وی با بیان اینکه کالا فقط اشیای مصرفی و تولیدی نیست، اضافه کرد: محصولات فرهنگی، معنوی، آداب و رسوم مردم از کالاهای ارزشمندی هستند که باید از آنها برای تولید ثروت حمایت شود.
الماسی استان کردستان را در حوزه گردشگری و فرهنگی دارای بزرگترین پتانسیل برای تولید ثروت دانست و افزود: اقدامات تیم مدیریتی استان در نوروز امسال در این حوزه مثال بارز موفقیت در این زمینه است.
فرماندار جدید کامیاران اظهار داشت: به درستی کردستان بهشت گمشده ایران است و با استفاده از ظرفیت گردشگری روستایی و ایجاد اماکن بومگردی می توان این بهشت گمشده را به دنیا شناخت.
وی خطاب به مسئولان شهرستان گفت: تکریم ارباب رجوع مهمترین رسالت کاری تان باشد.
آیین معارفه فرماندار کامیاران با حضور حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی استاندار کردستان و جمعی از مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر برگزار شد و مسعود الماسی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.
فرماندار جدید کامیاران دارای مدرک دکترای جفرافیای سیاسی است و عضویت در شورای سیاست گذاری ستاد انتخاباتی دکتر روحانی، عضو انجمن ژئوپولیتیک ایران، کارمند شرکت نفت بندر عباس، شهردار قروه و سریش آباد، رئیس شورای فرهنگی استان، رئیس دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید مدرس و دبیر حزب اعتدال و توسعه کردستان را در سابقه دارد.
شهرستان کامیاران با 102 هزار نفر جمعیت در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
7349/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نخبگان شناخت مشكلات فرماندار كامياران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۵۸۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی بهادری جهرمی، سخنگو و دبیر هیئت دولت شامگاه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، در جریان سفر دوروزه خود به شهرستان گلپایگان، در نشست با فعالین منتخب بخش خصوصی در حوزه صنعت، معدن، مسکن، کشاورزی و اجتماعی شهرستان حضور پیدا کرد.

در این جلسه که ‌حدود چهار ساعت به طول انجامید، نزدیک به ۲۰ نفر از فعالان مردمی بخش اقتصاد شهرستان در حضور سخنگوی دولت به بیان مطالبات و نقطه‌نظرات خود پرداختند. در این نشست همچنین معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی، دبیر کمیسیون مسکن هیات دولت، معاون اقتصادی استاندار اصفهان، فرماندار گلپایگان، امام جمعه گلپایگان و جمعی دیگر از مقامات ملی و محلی حضور داشتند.

فعالان بخش خصوصی و مسئولان شهرستان در این جلسه در حضور سخنگوی دولت مطالبات خود درخصوص مسائل شهرستان گلپایگان را به مسئولان حاضر ازجمله معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح کردند و تصمیماتی مثبتی جهت افزایش تولید و رفع موانع مشارکت بخش های مردمی در این عرصه اتخاذ شد.

دبیر هیئت دولت در پایان این جلسه با اشاره به ثمرات این جلسه و تصمیمات مثبت اتخاذشده در آن گفت: اینکه رهبر انقلاب به ما امر کردند که جهش تولید با مشارکت مردم داشته باشیم، یکی از روش‌های آن برگزاری چنین جلساتی است که فعالان بخش خصوصی، مسئولان ملی و مسئولان شهرستان هم زمان حضور داشته باشند تا چاره مشترکی برای امور بیاندیشیم و با هم مشکلات را حل کنیم.

وی افزود: دولت در اینجا امکان واگذاری زمین دارد. شرط اینکه این طرح موفق شود این است که هر بخش همینطور به توانمندی و آورده خودش برای پیشبرد برنامه بیاندیشد و به میدان بیاید. اگر بخش‌های دیگر مانند شهرداری، بخش خصوصی و سایر نهادها نیز پا به میدان بگذارند، نه تنها مشکل مسکن مرتفع می‌گردد، بلکه در سطح کلان جهش تولید مدنظر با مشارکت مردم حاصل می‌شود.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: کلید حل مشکلات در دست خودمان است. حتی در مسائلی که مشکل از بیرون به ما تحمیل می‌شود، خودمان می‌توانیم مسائل را حل کنیم و برای این امر نیازمند هم‌فکری و همدلی با جلسات این‌چنینی هستیم.

بهادری جهرمی درخصوص افزایش تجارت خارجی کشور و تأمین منابع ارزی لازم تأکید کرد: مجموع تجارت خارجی در فروردین ۱۴۰۳، ۱۰.۴ میلیارد دلار بوده است که نزدیک ۵۰ درصد بیشتر از فروردین ۱۴۰۲ بوده است. بنابراین مشکلی در تأمین منابع ارزی نداریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • میامی نیازمند ایجاد کارخانه‌های فرآوری/ مسئولان به فکر باشند
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود
  • تمام ظرفیت‌ها وتجارب مدیریتی برای حل مشکلات مردم بهره‌گیری می شود
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • تعیین فرصت ۶ ماهه برای پرداخت حق سهم شهرداری از اراضی الحاقی
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند