Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهگزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فرهاد عصفوری سرپرست دوچرخه سواری دونفره فدراسیون ورزشهای نابینایان و کم بینایان شد. عصفوری مسئول انجمن های دوچرخه سواری جانبازان و معلولین و مسئول انجمن دوچرخه سواری ناشنوایان نیز می باشد. 

هیئت دوچرخه سواری استان زنجان سال هاست به ریاست فرهاد عصفوری می گردد . عصفوری به همت و همکاری انسانهای وارسته ای چون حاج رضا برهانی قهرمانان بزرگی را تحویل استان زنجان و کشور داده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 قهرمانانی چون امید سعیدی تنها و مهدی سهرابی .

در حال حاضر فرهاد عصفوری علاوه بر فعالیت در فدراسیون ناشنوایان و معلولین و جانبازان، به تازگی طی حکمی سرپرست دوچرخه سواری دو نفره فدراسیون نابینایان و کم بینایان نیز گردیده است .

خبرنگار: داودخیری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کم بینایان فدراسیون نابینایان سرپرست دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۵۸۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت:ظهر دیروز گزارشی مبنی بر واژگونی پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۵۵ محور آزاد راه قزوین - زنجان، لاین شمالی به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه نرجه جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: این حادثه ۳ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و اقدامات پیش بیمارستانی، یک مصدوم توسط نجاتگران و ۲ مصدوم توسط نیرو‌های اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • سنگ جدید اینبار برای دوچرخه برقی؛ شرط محال برای استفاده زنـان!
  • ۱۰ مدال برای مازندران در مسابقات شنای کم بینایان و نابینایان کشور
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • اردوی تیم دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان با حضور ۶ ورزشکار
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • کسب چهار مدال مسابقات شنای نابینایان و کم‌بینایان کشور توسط شناگر کردستانی
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • شناگر کردستانی در مسابقات شنای نابینایان و کم بینایان کشور درخشید
  • واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم