Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- میرحسینی گفت: رئیس امور آب صومعه‌‏سرا مکلف است با اعزام کارشناس یا نماینده مجرب آن اداره به محل، نسبت به مدیریت و توزیع عادلانه آب کشاورزی اقدام کند و در هر صورت موانع اخلال در امر آب‌رسانی مرتفع و مراتب بلافاصله گزارش شود.

سید هاشم میرحسینی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان صومعه سرا در گفت‎وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، با اشاره به فصل کشاورزی و وضعیت کم‌آبی اظهار کرد: بر اساس ماده ۴۵ قانون توزیع عادلانه آب هرکس عمداً و بدون اجازه دریچه و مقسمی را باز کند یا در تقسیم آب تغییری دهد و یا دخالت غیرمجاز در وسایل اندازه‌گیری آب کند؛ یا به نحوی از انحا امر بهره‌برداری از تاسیسات آبی را مختل سازد یا بدون حق یا اجازه مقامات مسئول به مجاری یا شبکه آبیاری متعلق به خود منتقل کند طبق قانون با وی برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حفر چاه، قنات و بهره برداری از منابع آب بدون رعایت مقررات خلاف قانون است تصریح کرد: مبادرت به این کار جرم بوده و مرتکب به تحمل حبس؛ شلاق و اعاده وضع به حالت سابق و جبران خسارت وارده محکوم خواهد شد، لذا جهت پیشگیری از وقوع جرم و برخورد با افراد سودجو و فرصت‌طلب که باعث تضییع حقوق کشاورزان و اتلاف آب می‌گردند مقرر است سرکشی مستمردر این زمینه صورت گیرد.

میرحسینی در پایان خاطرنشان کرد: رئیس امور آب صومعه‏‌سرا مکلف است در صورت مراجعه کشاورزان با اعزام کارشناس یا نماینده مجرب آن اداره به محل، نسبت به مدیریت و توزیع عادلانه آب کشاورزی اقدام و در صورت تمرد یا همکاری مرجع انتظامی متمرد بازداشت و در هر صورت موانع اخلال در امر آب‌رسانی مرتفع و مراتب بلافاصله گزارش شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مدعی العموم حقوق عامه بحران آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۶۲۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز

سخنگوی اورژانس خوزستان گفت: طی تماس و درخواست امداد تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو (پراید وپژوپارس ونیسان و ۲ کامیون و خودرو ایسوزو و نیسان دو کابینه) در محور مواصلاتی شوش به اهواز در صبح بارانی اعلام شد که موجب اعزام دو تیم عملیاتی تخصصی اورژانس شهرستان شوش شد.

عارف اصل شرهانی می گوید: ۲ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به همراه تیم عملیاتی تخصصی اورژانس جاده‌ای شهرستان شوش به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: پس از بررسی کلیه افراد درگیر در این حادثه ۳ مصدوم آقا با سنین ۳۹-۳۶-۳۶ ساله در محل شناسایی شده و درمان‌های حیاتی و اولیه در محل برای مصدومین صورت گرفت، خوشبختانه هیچ یک از مصدومین به بیمارستان انتقال نیافتند، و یک دستگاه آمبولانس تا اتمام عملیات امدادرسانی و پاکسازی مسیر در محل حادثه مستقر گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • عقب‌نشینی دولت از اصلاح ماده ۴۱ قانون کار در پی درخواست کارگران و دستور رئیس جمهور
  • برنامه‌های بخش کشاورزی بر اساس اطلس موجود تعریف شود
  • روند تعویض شناسنامه در استان بوشهر تسریع می‌شود
  • خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز
  • صادرات سیر پارس‌آباد به روسیه و آذربایجان
  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه