Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "محمدرضا مقیمی" در حاشیه حضور در مرکز نظارت همگانی ناجا اظهار داشت: تعداد تماس‌های صورت گرفته از سوی شهروندان با سامانه 197 در سال 95 بیش از 15 هزار و در سال 96 بیش از 18 هزار مورد بوده که باید بگویم میزان تماس‌های دریافتی 15 درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس آگاهی ناجا با تاکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع تصریح کرد: طبق گزارشات اعلامی از سوی کارشناسان مربوطه، تقدیر از کارکنان پلیس آگاهی در سراسر کشور 17 درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از کاهش 4 درصدی شکایت شهروندان از کارکنان پلیس آگاهی خبر داد و گفـت: با جدیت به انتقادات و شکایات مردم ترتیب اثر داده و رسیدگی به این موارد ازجمله اولویت‌های کاری این پلیس است.

سردار مقیمی ادامه داد: با توجه به اینکه شیوه و شگرد جرایم مختلف با پیشرفت تکنولوژی تغییر کرده است پلیس نیز با ارتقای دانش و مهارت، سعی در مقابله و پیشگیری از جرایم دارد.

وی به اثر بخش بودن دیدارهای مردمی در مرکز نظارت همگانی ناجا اشاره و بیان کرد: امروز به همراه معاونانم به بیش از 60 درخواست هموطنان در این مرکز رسیدگی و دستورات لازم جهت پیگیری صادر شد، همچنین بخشی از گفتگو و درخواست های مردمی به صورت تلفنی مطرح شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: بیشترین مراجعات امروز مربوطه به تسریع در روند رسیدگی به پرونده های سرقت بود که در این خصوص دستورات لازم جهت اقدام و بررسی صادر شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رییس پلیس آگاهی ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۶۵۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس جمهور با شهروندان مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید ابراهیم رئیسی، در جلسه پیگیری موضوعات ویژه این دو منطقه در مسجد ابوذر، واقع در محله فلاح حضور یافت.

رئیس جمهور پس از شنیدن گزارش مسائل و مشکلات اولویت‌دار مردم این مناطق، دستوراتی برای تسریع در رفع این مشکلات صادر کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • استقبال ‌روس‌ها از کالاهای ایرانی
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • در حاشیه دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور
  • دیدار رئیس جمهور با شهروندان مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • تقدیر پلیس از بانوان آبادانی
  • ببینید | دیدار چهره به چهره وزرا با مردم