Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@12:59:01 GMT

ورزشکاران ناشنوایان سمنان نیازمند حمایت هستند

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۶۶۷۵۲

ورزشکاران ناشنوایان سمنان نیازمند حمایت هستند

سمنان - ایرنا - سرپرست هیأت ورزش‌های ناشنوایان سمنان گفت: ورزشکاران رشته های ورزشی ناشنوایان در استان برای مدال آوری در مسابقات ملی و بین المللی نیازمند حمایت مسوولان هستند.

مهدی عبدوس روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: افزایش فضاهای ورزشی و رایگان قراردادن اماکنی مانند استخر مهمترین مطالبه ورزشکاران ناشنوای استان از مسوولان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: 11 رشته ورزشی مانند تکواندو، کشتی، والیبال، فوتسال، شنا، شطرنج، دارت ، گلف، پینگ‌پنگ ، فوتبال دستی ، پیاده‌روی، کوهنوردی رشته‌های فعال زیر پوشش این هیأت هستند .
وی با اشاره به همکاری اداره کل و ورزش و جوانان استان برای در اختیار گذاشتن فضا و فعال بودن این هیأت، افزود: تلاش این نهاد در حمایت از این هیأت و تلاش برای رفع مشکلات ناشنوایان ستودنی است اما پویا ماندن ورزشکاران و افرادی که با محدودیت مواجهند نیازمند استمرار این توجهات است.
سرپرست هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان سمنان افزایش فضاهای ورزشی را از مهمترین نیاز ورزشکاران این هیأت برشمرد و یادآور شد: رشته‌های انفرادی منعی برای فعالیت در این سالن‌ها ندارند و می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند اما رشته‌های جمعی مانند فوتسال و والیبال نیازمند سالن ‌ورزشی هستند.
عبدوس با تأکید بر این که توجه به ورزش ناشنوایان و فعال بودن این هیأت با مدال‌آورای و راهیابی به المپیک ناشنوایان همراه است، افزود: ورزشکاری از این هیأت سال گذشته عازم مسابقات کشتی ناشنوایان کشور شد و مقام اول کشور را کسب کرد و در رشته والیبال یک بازیکن از سمنان به همراه تیم ملی در سال گذشته راهی مسابقات المپیک شد.
سرپرست هیات ورزش های ناشنوایان استان بکارگیری و استفاده از نیروی متخصص برای پویاتر شدن ورزش‌های ناشنوایان را از برنامه‌های این هیأت دانست و یادآور شد: هیأت ورزش‌های ناشنوایان در شهرستان‌ها تشکیل شد و اعضای کادر آن از ناشنوایان هستند.
به گزارش ایرنا، استان سمنان 30 هزار ورزشکار سازمان‌یافته دارد 400 نفر در استان سمنان در هیات ورزش‌های ناشنوایان به صورت سازمان‌یافته فعالیت می‌کنند.
بیش از 11 رشته ورزشی در هیات ورزش‌های ناشنوایان فعال است.
6026/م-ع

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ورزشكاران ناشنوايان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۶۶۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی مجددا برگزار شد

با توجه به اعتراض یکی از ورزشکاران انتخابات مجدد کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی با حمایت وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی؛ با توجه به اعتراض یکی از ورزشکاران نسبت به چند نکته آئین نامه‌ای انتخابات مجدد کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی با حمایت وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران

بر همین اساس، پس از حضور اعضا و انجام رای‌گیری در نهایت نتایج ذیل حاصل شد:

حسین رسولی (رئیس کمیسیون ورزشکاران)

1- مهدی پیرجهان (نماینده حاضر در مجمع)
2- حسین رسولی (نماینده حاضر در مجمع)
3- سبحان احمدی (نماینده حاضر در مجمع)
4- تکتم دستاربندان (نماینده حاضر در مجمع)
5- مریم کاظمی (نماینده حاضر در مجمع)
6- حمیده اسماعیل‌نژاد (نماینده حاضر در مجمع)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • دیدار ورزشکاران باستانی با آیت الله نورمفیدی
  • ورزشکاران در فرهنگ جامعه نقش‌آفرین هستند
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی مجددا برگزار شد
  • رفع مشکلات اقتصادی و تحقق شعار سال نیازمند اقدامات جهادی است
  • تقویت زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند