Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@19:25:35 GMT

تاج به دلیل عارضه قلبی در ترکیه بستری شد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۶۷۴۹۷

تاج به دلیل عارضه قلبی در ترکیه بستری شد

رئیس فدراسیون فوتبال که در ترکیه دچار عارضه قلبی شده بود، در وضعیت پایدار قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، رییس فدراسیون فوتبال دیروز (سه‌شنبه) در ترکیه، دچار عارضه قلبی شد و بلافاصله توسط دبیرکل فدراسیون و مدیر دپارتمان تیم‌های ملی به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در استانبول انتقال یافت. کادر پزشکان در بیمارستان پس از شور و تشکیل کمیسیون تصمیم به انجام عمل آنژیوگرافی گرفتند تا وضعیت جسمانی تاج را به صورت دقیق‌تر زیر نظر داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر مهدی علوی در همین رابطه گفت: خوشبختانه با رسیدگی به موقع کادر بیمارستان و رفع گرفتگی یکی از عروق اصلی، در حال حاضر وضعیت عمومی تاج در شرایط با ثباتی قرار گرفته است. با این وجود، نظر قطعی درباره زمان ترخیص او پس از اعلام پزشک و در ساعات آینده اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام مهدي تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۶۷۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور

غیبت دو بازیکن ایرانی در بازی‌های تیم کایسری‌اسپور همچنان ادامه خواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از IHA ترکیه؛ تیم فوتبال کایسری‌اسپور در 6 بازی اخیرش در سوپرلیگ ترکیه از کسب پیروزی بازمانده و به 2 تساوی و 4  شکست دست یافت. این تیم امیدوار است در بازی یکشنبه آینده برابر بندیک‌اسپور بتواند به هر 3 امتیاز دست یابد و جایگاه خود را در جدول رده‌بندی با رسیدن به امتیاز 40 ارتقاء دهد.

بر اساس این گزارش؛ کایسری‌اسپور در بازی با بندیک‌اسپور بازیکنان ایرانی خود یعنی مجید حسینی و علی کریمی را همچنان به دلیل آسیب‌دیدگی در اختیار نخواهد داشت.

در جدول رده‌بندی 20 تیمی سوپرلیگ فوتبال ترکیه تیم کایسری‌اسپور با 37 امتیاز چهاردهم است.

اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی/ همسر و وکیل صدیقه وسمقی: بینایی او قبل از زندان از دست رفته بود/ وسمقی در زندان دچار بیماری قلبی شده است
  • ریشه کنی مالاریا در ایران دچار اختلال شد
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد
  • بستری شدن اورژانسی کارلوس ته‌وز
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • به ازای هر ۸۴۰ تولد یک نوزاد دچار شکاف لب می‌شود