Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@19:45:45 GMT

توقف کامیون در حاشیه بزرگراه فاجعه آفرید

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۶۸۵۹۱

سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره وضعیت ترافیکی چهارشنبه 9 خرداد گفت: هم‌اکنون ترافیک متعادل و عادی در معابر شهری و بزرگراهی مشاهده می‌شود. بزرگراه‌های همت، حکیم، شیخ فضل‌الله، یادگار، لشگری و آزادراه تهران-کرج در مسیر غرب به شرق و بزرگراه‌های بابایی، صدر، رسالت، زین‌الدین و امام علی(ع) در مسیر شرق به غرب با ترافیک پرحجم و نیمه سنگین روبرو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رازقی همچنین از وقوع یک تصادف فوتی خبر داد و گفت: روز گذشته تصادفی فوتی در بزرگراه آزادگان اتفاق افتاد و یک دستگاه موتورسیکلت با کامیونی که در حاشیه بزرگراه متوقف بود برخورد کرد که منجر به جان باختن راکب موتورسیکلت شد. از آنجایی که توقف در حاشیه معابر ممنوع می‌باشد، عدم رعایت این موضوع می‌تواند منجر به رخ دادن حوادث مشابه شود. این موضوع خصوصاً در رابطه با رانندگانی که توجه کافی به جلو ندارند و با سرعت غیرمجاز مشغول رانندگی هستند، صدق می‌کند.

وی در این رابطه به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: رانندگان محترم خصوصاً رانندگان وسایل نقلیه سنگین در صورت توقف در حاشیه بزرگراه باید در فاصله 70 متری از تجهیزات ایمنی و هشدار دهنده استفاده نمایند. این فاصله برای پیچ‌ها و معابری که در آن‌ها دید کم است 250 متر می‌باشد. در صورت رعایت این موضوع رانندگان عبوری متوجه توقف وسیله نقلیه مذکور می‌شوند و به موقع نسبت به تغییر مسیر یا توقف اقدام می‌کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی ترافیک تصادف موتورسیکلت بزرگراه وسایل نقلیه وسیله نقلیه امام علی بزرگراه تصادف موتورسیکلت وسایل نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۶۸۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبزتر شدن فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۹ تهران گفت: عملیات خاکریزی، تسطیح و بستر سازی فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان تا پل شهید صنیع خانی در منطقه ۱۹ تهران آغاز شد.

علی نایبی افزود: این عملیات به مساحت هزار متر مربع به منظور ایجاد چشم انداز زیبا در سیمای شهر، با خاکریزی ۴۵ کامیون به حجم ۹۰۰ تن خاک مناسب کاشت در بزرگراه آزادگان تا پل شهید صنیع خانی آغاز شد.

معاون شهردار منطقه ۱۹ گفت: در مرحله بعدی خاک تخلیه شده با لودر تسطیح و برای بستر سازی و کاشت درخت و درختچه آماده می‌شود.

علی نایبی افزود: با هدف توسعه و افزایش سرانه فضای سبز شهری و ایجاد فضایی دلپذیر و با طراوت برای شهروندان، ۳۰۰ اصله درخت و هزار و ۷۰۰ عدد درختچه در این محدوده برای توسعه فضای سبز شهری کاشته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • آتش سوزی که در صورت عدم حضور پلیس فاجعه بارتر می‌شد
  • سبزتر شدن فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان تهران
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • هشدارها نسبت به فاجعه پزشکی بی‌سابقه در غزه
  • ترافیک پرحجم اما روان است
  • چرا در تهران قدیم خودرو‌ها وسط خیابان پارک می‌کردند؟
  • نقص فنی در ترمز مینی بوس در هوره حادثه آفرید
  • فاجعه در حمل و نقل ریلی یزد