Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@18:01:11 GMT

نامزدهای دبیران انتخابات هیات رییسه مجلس مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۶۸۶۱۱

نامزدهای دبیران انتخابات هیات رییسه مجلس مشخص شدند

تهران - ایرنا - هشت نفر از نمایندگان مجلس نامزد دبیری هیات رییسه مجلس شورای اسلامی برای سال سوم مجلس دهم شدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، امیرحسین قاضی زاده در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس اعلام کرد: محمد علی وکیلی نماینده تهران، علی اصغر یوسف نژاد نماینده ساری، عبدالکریم حسین زاده نماینده نقده، حمیده زرآبادی نماینده قزوین، علیرضا رحیمی نماینده تهران، عبدالحمید خدری نماینده بوشهر، عبدالنبی هزار جریبی نماینده گرگان، زهرا ساعی نماینده تبریز برای این انتخابات نامزد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: همچنین سید حسین قاضی زاده هاشمی نماینده مشهد، احمد امیرآبادی نماینده قم، اکبر رنجبرزاده نماینده اسدآباد، محمد حسین فرهنگی نماینده تبریز، محمد مهدی افتخاری نماینده شفت، ناصر موسوی لارگانی فلاورجان،علی ادیانی نماینده قائمشهر، رحیم زارع نماینده بونات، مهدی صباغیان نماینده مهریز، محمد جواد جمالی نماینده فسا، غلامرضا کاتب نماینده گرمسار و سکینه الماسی نماینده کنگان، مهدی فرشادان نماینده سنندج و زهرا سعیدی نماینده مبارکه در این انتخابات نامزد شدند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون اکبر رنجبرزاده، امیر حسین قاضی زاده، غلامرضا کاتب، محمدعلی وکیلی، احمد امیرآبادی، محمد حسین فرهنگی 6 دبیر هیات رییسه مجلس هستند.
سیام**9121**1058**1553

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي مجلس دبيران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۶۸۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، منوچهر متکی سخنگو و رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت اعلام کرد: در یکصد و بیست و نهمین نشست هیئت عالی شورای وحدت، موضوع دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. بر اساس تصمیمات اخذ شده در این جلسه مقرر گردید فهرست نامزد‌های مورد حمایت شورای وحدت در  سراسر کشور از جمله حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلام  شهر، شمیرانات و پردیس تهیه و به اطلاع مردم شریف رسانده شود.  

متکی در ادامه توضیحاتش افزود: در این نشست با نظر قاطع اعضا، مصوب شد با توجه به اینکه تمامی نامزد‌های راه یافته به مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه تهران بزرگ را آقایان تشکیل داده و هیچ نامزدی از بین بانوان موفق به کسب آرای لازم در دور نخست نشد، شورای وحدت با در نظر گرفتن اصل تخصص و تعهد کلیه نامزدها، اولویت خود را به حمایت از بانوان قرار داده و تلاش می‌کند تعداد بیشتری از بانوان نامزد دارای صلاحیت در دور دوم انتخابات را در فهرست خود بگنجاند.  

نماینده مردم شریف تهران، ری و شمیرانات ضمن تاکید بر لزوم مشارکت مؤثر ملت نجیب و قهرمان ایران در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: شورای وحدت استان‌ها در تمام حوزه‌هایی که انتخابات در آن‌ها به دور دوم کشیده است، حضوری فعال داشته و در راستای وظایف خود در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی، عمل کرده و فهرست نامزد‌های مورد حمایت خود را اعلام می‌کند.

در خاتمه گفتنی است ۹۰ نفر از نمایندگان منتخب در دور نخست انتخابات مجلس دوازدهم مورد حمایت شورای وحدت بودند که از این تعداد ۶۰ نامزد به طور اختصاصی در فهرست شورای وحدت و ۳۰ نفر نیز به طور مشترک با سایر فهرست‌ها بودند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نفرات برتر جام تختی کشتی فرنگی مشخص شدند
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات و تیم‌های برتر مشخص شدند/ ایران قهرمان شد
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • حمایت اساتید حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» (عفاف و حجاب) فراجا + اسامی
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی بین المللی جام تختی؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود