Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید ضابطی صبح چهارشنبه در حاشیه همایش نگارش ملکوتی قرآن کریم ویژه هنرمندان خوشنویس منطقه غرب استان اصفهان شامل شهرستان های گلپایگان، خوانسار، فریدونشهر، فریدن، بوئین و میاندشت، چادگان و شهرستان خمین اظهار داشت: ۴۵ نفر از هنرمندان انجمن خوشنویسان شهرهای مورد اشاره که در سطح ممتاز و فوق ممتاز هستند، در کتابت قرآن کریم شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه هنرمندان خوشنویس طی سال ۹۱ جزء ۳۰ کلام الله مجید را کتابت کرده بودند، تصریح کرد: امروز با حضور این شرکت کنندگان جزء ۲۹ کلام الله مجید در همایش نگارش ملکوتی قرآن کریم، با خط نستعلیق و به سبک خط عثمان طه کتابت شد که امیدواریم به فراخور زمان و طی ایام و مناسبت های مختلف مذهبی و دینی، در سومین همایش، سه جزء (۲۵،۲۶،۲۷) قرآن کریم را با حضور هنرمندان خوشنویس برگزار کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان با تأکید بر اینکه آشنایی هنرمندان خوشنویس از شهرهای مختلف یکی از اهداف برگزاری این همایش بوده است، بیان داشت: حضور این هنرمندان از شهرهای مختلف در کنار یکدیگر موجب فراگیری تجربیات بیشتر از یکدیگر شده و انگیزه و علاقه آنها را با نوعی حس رقابت بیشتر می کند.

وی ضمن تقدیر از برگزارکنندگان همایش نگارش ملکوتی قرآن کریم به ویژه هیئت امنای سقاخانه حضرت ابوالفضل (ع) و انجمن خوشنویسان شهرستان گلپایگان و شهرهای شرکت کننده، اظهار کرد: کتابت های انجام گرفته در پایان جمع آوری و به صورت تذهیب کاری و صحافی به موزه سقاخانه حضرت ابوالفضل (ع) گلپایگان اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ همایش نگارش ملکوتی قرآن کریم مورد بازدید آیت الله سید علی طهماسبی، امام جمعه گلپایگان و مسئولین شهرستان قرار گرفت و از شرکت کنندگان در همایش تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

کد خبر 4309918

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان کتابت قرآن بوشهر ماه مبارك رمضان شیراز گرگان سوم خرداد فتح خرمشهر شهرکرد خرم آباد مشهد یاسوج بیرجند خطبه های نماز جمعه مراسم گلریزان بارش باران کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۶۹۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی از دختران افغان در دومین روز نمایشگاه قرآن کابل

دومین روز نمایشگاه ملی قرآن کریم در کابل با حال و هوایی دخترانه و نیز حضور داور برنامه «محفل» برگزار شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، نمایشگاه ملی قرآن کریم افغانستان در حالی دومین روز خود را سپری کرد که در این روز میزبان صدها نفر از دختران و زنان افغان بود.

مردم افغانستان در این روز از نمایشگاه میزبان «احمد ابوالقاسمی» داور سرشناس برنامه «محفل» نیز بودند.

نخستین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان، عصر چهارشنبه(12 اردیبهشت 1403) با حضور فرهنگیان، اساتید حوزه و دانشگاه و شماری از مقام‌های حکومتی در کابل گشایش یافت.

این نمایشگاه با شعار «جامعه افغانی، تربیت قرآنی» به مدت هفت روز از ساعت 10 صبح الی 4 بعدازظهر آغاز به کار کرده است. در این نمایشگاه 25 غرفه قرآن کریم و آثار مرتبط با آن به نمایش گذاشته شده است.

افغانستان| با عمل به قرآن ملت سرافراز باقی می‌مانیمگشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان

انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در گراش
  • کارگاه تخصصی کتابت قرآن کریم شمال غرب در مراغه
  • برپایی کارگاه تخصصی کتابت قرآن کریم در مراغه
  • نوزدهمین آزمون اعطای مدرک به حفاظ قرآن در بوشهر برگزار شد
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • حضور ۱۵۴ حافظ قرآن کریم بوشهری در کسب مدرک تخصصی
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در مشهد
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم در کردستان برگزار شد
  • میزبانی از دختران افغان در دومین روز نمایشگاه قرآن کابل