Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که عملیات جستجو برای پیداکردن بقایا و پیکرهای جانباختگان سانحه هوایی یاسوج به پایان نرسیده است.

" عزیز فیلی" در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا از یاسوج گفت: عملیات جستجو برای پیداکردن بقایا و پیکرهای جانبختگان سانحه هوایی یاسوج در ارتفاعات دنا هم اکنون با تلاش 32 جستجوگر ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تا مشخص‌نشدن تمامی اجساد جانباختگان این سانحه هوایی عملیات جستجو متوقف نمی‌شود، اظهارداشت: زمانی برای اتمام عملیات جستجو مشخص نشده و تلاش‌ها همچنان برای پیداکردن سایر پیکرها ادامه دارد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: باید به یک نتیجه نهایی دقیق برسیم تا بتوانیم عملیات جستجو را متوقف کنیم که به نظرم تا رسیدن به این نتیجه هنوز زمان زیادی وقت باقی است.

فیلی از حضور مستمر 2 بالگرد در ارتفاعات دنا برای انتقال اجساد جانباختگان سانحه هوایی یاسوج خبرداد و تصریح کرد: حضور این 2 بالگرد در ارتفاعات دنا مستمر بوده و دیگر نیازی به افزودن بالگرد در ارتفاعات نیست.

تحویل پنج نیم تنه جانباختگان به پزشکی قانونی یاسوج

وی گفت: روز گذشته پنج نیم تنه جانباختگان سانحه هوایی یاسوج به پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد تحویل داده شد تا آزمایشات مرتبط برای شناسایی صاحبان اجساد صورت گیرد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ارسال آزمایش ها به پزشکی قانونی استان فارس، تصریح کرد: منتظر پاسخ نهایی آزمایشگاه شیراز در این ارتباط هستیم.

فیلی افزود: با ارسال پاسخ آزمایشگاه فارس امکان تحویل اجساد به خانواده های آنان وجود دارد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، هواپیمایی ATR  یاسوج با 65 مسافر و خدمه در 29 بهمن ماه 1396 در ارتفاعات دنا سقوط که باگذشت بیش از 102 روز ، تلاش ها برای پیداکردن و انتقال اجساد 44 نفر از آنان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان فارس استان کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد خانواده یاسوج تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۷۱۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از رسیدگی این سازمان به بیش از ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار پرونده در سال ۱۴۰۲ خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عباس مسجدی آرانی؛ رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در جلسه امروز (دوشنبه 10 اردیبهشت) شورای عالی قوه قضاییه به ارائه آماری از میزان و نوع پرونده‌های رسیدگی شده در مراکز پزشکی قانونی طی سال گذشته پرداخت و گفت: طی سال 1402 در 450 مرکز پزشکی قانونی سطح کشور، بیش از 2 میلیون و 150 هزار پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت که از این تعداد، 87 درصد مربوط به معاینات بالینی، حدود 7 درصد در زمینه خدمات آزمایشگاهی، نزدیک به 3.5 درصد مربوط به معاینات اجساد و حدود 1.5 درصد در حوزه کمیسیون‌های تخصصی بوده است.

تمام آنچه باید درباره "پزشکی قانونی"، "کالبدگشایی"، "گواهی فوت" و "جواز دفن" بدانید

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جستجوی مغروق مفقودی نازلو چای در روز ششم هم ناکام ماند
  • سوخت گیری در آسمان چگونه و چقدر طول می‌کشد؟
  • فیلم| آخرین وضعیت عملیات جستجوی یسنا، کودک مفقود شده در کلاله
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • از سرگیری پروازهای ترکیش ایرلاین به افغانستان
  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند
  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته