Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس،‌ به تفاهم‌نامه مشترکی که بین شهرداری و محیط زیست در خصوص پارک پردیسان در پائیز ۹۶ و در زمان محمدعلی نجفی منعقد شده بود اشاره کرد و گفت: کمیته‌ای متشکل از نمایندگان شهرداری و نمایندگان محیط زیست ایجاد شد و این کمیته هفته‌ای یکبار تشکیل جلسه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مشاور معاون خدمات شهری شهرداری تهران تأکید کرد:‌ در مسائل اجرایی هنوز کار به جایی نرسیده است، محیط زیست اعتقاد دارد که براساس طرح جامع اکوپارک پردیسان این تفاهم‌نامه باید انجام شود.

وی با بیان اینکه تاکنون از جلسات برگزارشده هیچ خروجی در حوزه عملیات و اجرا نداشته‌ایم، گفت: شهرداری هنوز پارک پردیسان را تحویل نگرفته است.

حیدرزاده به آخرین جلسه‌ای که با مسئولان محیط زیست داشتند اشاره کرد و گفت: در آخرین جلسه شافعی معاون توسعه محیط زیست اعلام کرد شهرداری باید کار را آغاز کند ما عملکرد را ببینیم و نمایندگان شهرداری اعلام کردند ما نگاه پیمانکاری به این پروژه نداریم، تفاهم‌نامه‌ای است که باید طرفین آن را جلو ببرند. 


 


 

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۷۲۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای احیای خاک آلوده به پلاستیک ۵۰۰ سال زمان لازم است

حلیا سادات حسینى مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با یادآوری بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص محیط زیست گفت: مقام معظم رهبری تأکید کرده‌اند مهم‌ترین موضوع ویژه در بحث زمین، کم‌کاری‌ها و نادیده‌گرفتن فرسایش خاک است که بخشیدنی نیست و اگر بدانیم پلاستیک چقدر در فرسایش خاک مؤثر است، به اهمیت این موضوع پی می‌بریم.

وی ضمن بیان این نکته که هر ۱۰۰ مترمربع خاک حاصلخیز، بالغ بر ۱۰۰ سال طول می‌کشد که احیا شود، ادامه داد: این در حالی است که ۴۰۰ سال طول می‌کشد که پلاستیک در خاک فرسایش یابد که تازه به میکروپلاستیک تبدیل می‌شود که آن هم برای خاک مضر است؛ یعنی بالغ بر ۵۰۰ سال زمان برای احیای خاکی که آلوده به پلاستیک است، زمان نیاز داریم.

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در پایان ضمن قدردانی از شهرداری منطقه ۱۱ و به‌ویژه شهردار به گفته وی متخصص و مردمی این منطقه در برگزاری این برنامه، اظهار امیدواری کرد، با مشارکت مردم و سیاست‌گذاری‌های درست مسؤولان، مصرف پلاستیک مدیریت و به موضوع احیای خاک بیش از پیش توجه شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • تاکید دانش آموزان آبادان و خرمشهر بر حفظ زمین پاک
  • برای احیای خاک آلوده به پلاستیک ۵۰۰ سال زمان لازم است
  • ساماندهی محل دفن پسماند گتوند در کوتاه مدت
  • پاک‌سازی پارک جنگلی و دوشنبه بازار فیض آباد از زباله‌های پلاستیکی
  • پسماند و زباله معضل اصلی شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری
  • بی‌توجهی مدیریت شهری گذشته به گرامیداشت آیین‌های مذهبی
  • معاون شهردار تهران: دوره قبل مدیریت شهری زیست شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد