Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مجید فروتن،معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در نشست با اعضای مجمع کتابخانه های تخصصی و بزرگ (مکتب) گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه تولید، هدایت، اجرا و نظارت در حوزه کتاب فعال است.

وی با تأکید بر اینکه در حوزه تولید همدان جزو استان هایی است که مجوز صادر می کند اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه ها، جام باشگاه های کتابخوانی، توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی، روستاها و عشایر دوست دار کتاب  برنامه‌هایی است که در حوزه اجرایی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروتن اضافه کرد: چند سالی است برنامه جام باشگاه های کتابخوان راه‌اندازی شده و این برنامه با مشارکت قابل توجهی در همدان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تأکید بر اهمیت انتخاب یک شهر به عنوان پایتخت کتاب ایران هم بیان کرد: این برنامه از سال ٩٣ در کشور اجرا و با توجه به پیشنهادهای استان‌های مختلف، یک شهر که برنامه ابتکاری و قابل توجهی در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی ارائه کرده باشد به عنوان پایتخت کتاب ایران معرفی می شود.

وی با بیان اینکه همدان و شهرستان های استان ظرفیت های بالایی برای کسب این عنوان دارند بیان کرد: این امر نیازمند هم گرایی فرهنگی و هم افزایی است.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: اگر به پتانسیل شهرهای استان توجه شود، به عنوان نماینده همدان برای طرح پایتخت کتاب ایران گزینه مناسبی است.

انتهای پیام/ ش

اگر به پتانسیل شهرهای استان توجه شود، به عنوان نماینده همدان برای طرح پایتخت کتاب ایران گزینه مناسبی است

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کتاب فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۷۵۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پای تختی هستیم»

«پای تختی هستیم»، عنوان پویشی است که همزمان با ۷ اردیبهشت، روز فرهنگ پهلوانی در پایتخت به اجرا درآمده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، برای گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای پویشی تحت عنوان "پای تختی هستیم" به یاد جهان پهلوان غلامرضا تختی سوژه فضاسازی شهری شد.

این پویش توسط سازمان زیباسازی شهر تهران بر سازه‌های تبلیغات شهری پایتخت اکران شد.

در این پویش از اکران‌های فرهنگی با مضامین پهلوانی همچون: " کباده مرام و معرفت برای هم بکشیم"، "زنگ سر سلامتی به افتخار همدیگه بزنید" و " با کمال میل هوای همدیگه رو داشته باشیم" استفاده شده‌است.

دیگر خبرها

  • محمدحسن روزی‌طلب سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی صداوسیما شد
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟
  • میدان شهرت در ایران
  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • «پای تختی هستیم»
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی