Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-08@03:42:48 GMT

تعطیلات کجا بریم؟

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۷۵۶۷۲

تعطیلات کجا بریم؟

به گزارش امتداد نیوز، بنابر اعلام شرکت خدمات مسافرتی آرشین پرواز، ایران کشور زیبایمان جاذبه‌های گردشگری بسیاری دارد که با گشت و گذار در طبیعت و ماجراجویی در شهرها و روستاها می‌توانید به تجربه‌ای متفاوت از ایرانگردی برسید. اگر هم که زمان و فرصت برنامه‌ریزی را ندارید، می‌توانید با انتخاب تور مناسب با خیال راحت و بی‌دردسر سفر کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت خدمات مسافرتی که ارائه‌کننده تورهای مسافرتی بوده در ادامه یادداشتی درباره سفر به شهرهای مشهد، کیش و قشم آورده است.

سفر به کیش؛ به صورت شخصی یا با تور کیش کاملا لذت‌بخش و به یادماندنی است. جزیره کیش یکی از جزایر زیبای جنوب کشور است که در شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان قرار دارد. کیش جاذبه‌های گردشگری مختلف و زیادی دارد که در کنار ساحل‌های تمیز و آرامش بخش آن می‌توانید به گردش در این  جزیره زیبا بپردازید.

کشتی یونانی یکی از نمادهای جدا نشدنی این جزیره است. از دیدنی‌های کیش می‌توان به ساحل‌های زیبای کیش از جمله ساحل مرجان اشاره کرد، شهر زیرزمینی کاریز، اسکله بزرگ تفریحی کیش، آب انبار سنتی، شهر باستانی حریره، مجموعه درخت سبز، پارک دلفین و باغ پرندگان از دیگر جاذبه‌های گردشگری کیش است. اگر به دنبال تفریح و هیجان هستید سافاری جزیره و پاراسل سواری سفر شما را متفاوت خواهد کرد.

سفر به قشم؛ برای کسانی که علاوه بر تفریح قصد خرید هم دارند گزینه مناسبی است. قشم بزرگ‌ترین جزیره خلیج فارس است. خدمات و امکانات اقامتی و تفریحی تور قشم قابل مقایسه با کیش نیست ولی جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بی‌نظیری را در قشم خواهید دید که اینجا را به بهشت طبیعت‌گردان تبدیل کرده است.

این جزیره مقصد گردشگری بسیاری از ایرانی‌ها و حتی توریست‌های خارجی است؛ علاوه بر مراکز خرید ارزان و متنوع، قشم پر از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری است که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست.

از جاذبه‌های دیدنی جزیره قشم می‌توان جزایر ناز، دره ستاره‌گان، جنگل‌های حرا، تنگه چاه کوه، بام قشم، دره تندیس‌ها و… است.

سفر به مشهد؛ یکی از محبوب‌ترین سفرها در میان ایرانیان سفر به شهر زیارتی مشهد است. مشهد مقصدی مذهبی است و زیارت حرم امام رضا (ع) حال و هوایمان را به کلی عوض می‌کند. علاوه بر اینها در تور مشهد امکانات اقامتی و همچنین خدمات تفریحی ویژه‌ای برای مسافران فراهم شده است.

مشهد جاذبه‌های تاریخی و تفریحی بسیاری دارد؛ وجود جاذبه‌هایی چون مقبره بزرگان، موزه‌ها، پارک‌های درون شهری و برون شهری، پارک‌های آبی، مراکز خرید مدرن و باغ گیاه‌شناسی انگیزه سفر به مشهد را بیشتر کرده است.

 در انتها لازم به ذکر است که برای افراد پر مشغله که زمان و فرصت لازم برای برنامه‌ریزی سفر و رزرو بلیط هواپیما و هتل را ندارند، سفر با تور بهترین گزینه است. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که با مراجعه به سایت آرشین پرواز شما می‌توانید تورهای ارزان را با کیفیت بالا رزرو کنید و با خیال آسوده سفر کنید.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت این مجموعه مراجعه کنند و یا برای رزرو تورهای داخلی با شماره‌۸۶۰۲۶۸۹۰-۰۲۱و رزرو تورهای خارجی با شماره ۸۸۴۲۳۴۶۲ -۰۲۱ تماس بگیرند؛ شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۵۳۶۶۸ ( آقای سیفی) در ساعات خارج از ساعات اداری و مراجعه به آدرس تهران، خیابان شریعتی، خیابان شهید بهشتی (عباس آباد)، نرسیده به چهارراه اندیشه،  پلاک ۴۰، طبقه اول، واحد ۲ نیز از دیگر راه‌های ارتباطی با شرکت خدمات مسافرتی آرشین پرواز هستند.

انتهای پیام

true برچسب ها : ایرانگردی سفر گردشگري true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۷۵۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی پنجشنبه‌ها مراودات اقتصادی را به سه روز کاهش می‌دهد

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس گفت: باید توجه کرد که مسئله تعطیلی روز پنجشنبه کشور باعث اختلاف چهار روزه مراودات اقتصادی کشور ما با بازارهای جهانی می‌شود. - اخبار سیاسی -

الهام آزاد عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره بحث افزایش تعطیلات آخر هفته و تعطیلی شنبه یا پنجشنبه، اظهار کرد: باید توجه کرد که مسئله تعطیلی روز پنجشنبه کشور باعث اختلاف چهار روزه مراودات اقتصادی کشور ما با بازارهای جهانی می‌شود.

وی با اشاره به مزایای تعطیلی روزهای شنبه، گفت: به نظر می‌رسد تعطیلی شنبه‌ها گام بلندی با هدف بهبود شرایط اقتصادی کشور باشد و به نوعی ما را به بازار‌های جهانی می‌رساند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعداد روزهای تعطیل در کشور، گفت: در کشور ما (با احتساب 26 روز تعطیل رسمی و 52 روز تعطیل روز جمعه) تعداد تعطیلات سالانه 104 روز است که نسبت به متوسط جهانی پایین‌تر است؛ لذا اگر تعداد تعطیلات آخر هفته در ایران 2 روز باشد، میزان تعطیلات سالانه، 125 روز می‌شود که با متوسط جهانی هم همخوانی دارد.

آزاد بیان کرد: اگر در ایران تصمیم به تعطیلی پنجشنبه گرفته شود، تنها کشوری در جهان خواهیم بود که این روز را تعطیل کرده است و احتمالاً این موضوع، مراودات مالی و اقتصادی ایران با دنیا را با مشکلاتی مواجه خواهد کرد چرا که تنها 3 روز در هفته فرصت باقی می‌ماند.

انتهای‌پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید سفرای ۴ کشور خارجی از جاذبه‌های الموت
  • تغییر تعطیلی آخر هفته از پنج‌شنبه به شنبه و تاثیر آن در آموزش
  • ◄ مرگ در جاده ترانزیتی پل فیلهان ممسنی پل رستم جولان می دهد
  • راهنمای دیدنی‌های تایلند: نقاطی که در سفر به این کشور حتماً ببینید
  • چرا مشتری ۷۹ قمر دارد ولی زمین فقط یکی؟
  • ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها مراودات اقتصادی را به سه روز کاهش می‌دهد
  • یک کشف دیواره تاریخی در همدان حین عملیات پیاده‌راهسازی
  • جیب‌بُرترین شهر و کشور اروپایی
  • جاذبه‌های گردشگری شیراز