Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش، مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد امروز، 9 خردادماه در جمع خبرنگاران،  از برگزاری بیش از 100 محفل انس با قرآن کریم همزمان با ماه مبارک رمضان با همکاری صدا و سیما در سطح استان خبر داد.
وی اظهارکرد: طی این ایام 900 مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف استان اعزام شدند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل 100 نفر افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مراسم جزء‌خوانی قرآن علاوه بر 8 مرکز شهرستان استان در شهرهای مراکز بخش شامل سوق، سرفاریاب، قلعه رئیسی و دیشموک نیز برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام برازش تصریح کرد: در ایام ماه مبارک رمضان سه مفسر قرآن در شهرهای دهدشت، یاسوج و گچساران در حال فعالیت هستند.
وی ادامه داد: روحانیون مستقر استان تا پایان سال 97 به 80 نفر می‌رسند در حالی که این تعداد از سال 95 تاکنون 30 نفر بوده‌اند و 55 درصد رشد داشت که نشان از جذب اعتبارات کشوری است، ضمن اینکه از این تعداد روحانی مستقر 30 روحانی در شهرستان بویراحمد حضور دارند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیانات خویش عنوان کرد: 800 خانه قرآنی فعال و غیرفعال و 16 مؤسسه قرآنی در سطح استان وجود دارد.
حجت‌الاسلام برازش اضافه کرد: طی ایام ماه مبارک رمضان هر شب یکی از مساجد سطح استان بازدید می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۷۵۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075155 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • قرآن همه چیز ماست
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها