Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه هماهنگی کمیته حمل‌ و نقل و ترافیک برگزاری بیست‌ و نهمین سالگرد امام خمینی(ره) ظهر امروز با حضور سرهنگ عابدی جانشین این پلیس برگزار شد.

ایران آنلاین / سرهنگ جبارزاده، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد در این جلسه نمایندگان سازمان‌های مختلف حضور داشتند و هماهنگی‌های نهایی جهت تسهیل عبور و مرور خودروهای عمومی و شخصی حامل زائرین محترمی که برای مراسم ارتحال امام خمینی(ره) به حرم مطهر ایشان مراجعه می‌کنند، انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جبارزاده همچنین اظهار داشت: «برخی تغییرات که نسبت به سال‌های گذشته در مسیرهای عبوری و پارکینگ‌ها اعمال شده، در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و با نمایندگان سازمان‌های مختلف به اشتراک گذاشته شد. جزئیات مسیرها و پارکینگ‌های در نظر گرفته شده به‌زودی به زائرین گرامی اطلاع‌رسانی می‌شود.»

وی درباره نمایندگان سازمان‌های حاضر در جلسه گفت: «در این نشست نمایندگانی از سازمان‌های مختلف حضور داشتند از جمله فرمانداری تهران، ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره)، سپاه ولی امر، سپاه انصار، دژبان و یگان حفاظت شخصیت‌ ناجا، پلیس راه ناجا، پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، دژبان کل سپاه، بیمه مرکزی، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، سازمان بهشت زهرا، تشریفات حرم مطهر امام خمینی(ره)، قرارگاه شهید فهمیده، شهرداری و رئیس سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، شرکت واحد اتوبوس‌رانی تهران و حومه، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، شرکت بهره‌برداری متروی تهران، شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، مرکز اورژانس تهران، شهرداری منطقه 19، اداره راه و ترابری شهرستان ری، شرکت سامان خودروی یاس و شهرداری باقرشهر نمایندگانی از حضور داشتند.»/ برنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۷۶۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ، آیین افتتاح رسمی این دوره از نمایشگاه از ساعت ۱۵ چهارشنبه (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) در کوشک کتاب واقع در شبستان مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

در این آیین محمدمهدی اسماعیلی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان فرهنگی کشور و اصحاب صنعت نشر ایران حضور دارند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

۲۴۵۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903939

دیگر خبرها

  • ۳ هزار زائر از زنجان به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند
  • نمایشگاه کتاب تهران امروز آغاز به کار می کند
  • عصبانیت داوران از بارسا: دیگر با شما جلسه نداریم!‏
  • حضور ۵ هزار نفری کرمانشاهیان در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد امام راحل اعزام می شوند
  • آیین افتتاح سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • ۴۰۰۰ زائر از کردستان به حرم امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد