Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@21:48:48 GMT

عملیات اجرایی خط انتقال آب شرب شرق قزوین آغاز شد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۷۸۴۰۱

عملیات اجرایی خط انتقال آب شرب شرق قزوین آغاز شد

با حضور استاندار قزوین و جمعی از مسئولان استانی عملیات اجرایی فاز دوم خط انتقال آب شرب از منابع چاه های شرق قزوین تا مخزن ارنجک کلنگ زنی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و جمعی از مسئولان استانی عملیات اجرایی پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) فاز دوم خط انتقال آب شرب از منابع چاه‌های شرق قزوین تا مخزن ارنجک کلنگ زنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


این پروژه شامل احداث خط انتقال با لوله گذاری چدنی نشکن به قطر 800 میلی متر و به طول هفت هزار متر از محل جمع آوری چاه‌ها تا مخزن ارنجک است. 

انتقال آب استحصالی از چاه‌های منطقه شرق به مخزن ارنجک،افزایش میزان تامین و انتقال آب به میزان 800 لیتر در ثانیه جهت رفع مشکلات میان مدت آب شرب شهر قزوین با مدت زمان اجرایی6 ماه در نظر گرفته شده است. 

فاز نخست این طرح نیز با 75 درصد پیشرفت فیزیکی، شامل احداث خط انتقال با لوله چدنی داکتیل به قطر 800 میلی متر و به طول 6 هزار و 800 متر از مخزن ارنجک به پونک با 147میلیارد ریال اعتبار در حال اجرای است.

فاز سوم نیز شامل احداث خطوط جمع آوری چاه‌های منطقه شرق قزوین با لوله چدن داکتیل از قطر 200 تا 800 میلی متر و به طول یک هزار و 850 متر، با 155 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است. 

این طرح شامل احداث ایستگاه پمپاژ مخزن ارنجک به ظرفیت 800 لیتر در ثانیه با ارتفاع پمپاژ 95 متر به میزان 70 میلیارد ریال اعتبار و احداث خط انتقال و برگشت آب از مخزن پونک به زون 2 آبرسانی شهر قزون با لوله چدن داکتیل به قطر 800 میلی متر، به طول سه هزار و 20 متر و با 75 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۷۸۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه

شهردار منطقه ۲۱ از احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳ و احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه خبر داد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا پوریافر گفت: عملیات نصب، مرمت و بازسازی سرویس بهداشتی در راستای تأمین رفاه حال شهروندان و به منظور خدمات رسانی بهینه به شهروندان و بازپیرایی و افزایش بهداشت عمومی از ابتدای سال جاری در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.

وی افزود: احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های گلها، لاله، عبیدی، گلزار، یاس که در جهت رفاه حال شهروندان از اقدامات سال ۱۴۰۳ برشمرد.

این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت: در سال جاری علاوه بر موارد فوق، در بوستان سطح منطقه، ۳۰ چشمه سرویس بهداشتی مرمت و بهسازی خواهد شد که شامل (تعمیر و تعویض شیرآلات داخلی و روشویی، تعبیه لوله‌کشی آب سرد و گرم، تعویض آیینه‌های مستهلک، رفع نواقص سیستم‌های روشنایی، تعمیر و تعویض سیستم‌های تهویه، تعویض درب‌های مستهلک و فرسوده، بازسازی نما‌های داخلی و خارجی و ...) است.

پوریافر در این رابطه بیان کرد: با توجه به لزوم ارتقای سطح کیفی خدمات‌رسانی به شهروندان و طرح رفع فوری نواقص و ایرادات و نیز ایمن‌سازی مخازن ژئوممبران، ۵ مخزن در بوستان‌های استقلال، سروناز، طبیعت، حضرت خدیجه، زیتون در دستور کار این معاونت در سال ۱۴۰۳ قرار گرفته است.

وی در ادامه گفت: مواردی از قبیل: نظافت، ضدعفونی کردن سرویس‌های بهداشتی، شارژ مخازن مایع دستشویی و .. به‌طور مستمر و روزانه و با هدف رضایتمندی شهروندان توسط عوامل اجرایی این اداره انجام می‌شود.

پوریافر یادآور شد؛ مرمت و بازسازی ۵ آبنما در بوستان‌های سطح منطقه و احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در موتوری سنگین و جنگل کاری دستواره از اقدامات اداره فضای سبز معاونت خدمات شهری و محیط زیست در سال ۱۴۰۳ برشمرد.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه
  • عملیات احداث کانال دفع آب‌های سطحی در محله شرف‌آباد یاسوج اجرایی شد