Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنا به دستورالعمل ابلاغ شده با امضای رئیس جمهور مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان ملزم به ایجاد میز خدمت به صورت حضوری و الکترونیکی هستند. ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حسن نوروزی در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: بخشنامه‌ای با امضای رئیس جمهور‌ در زمینه ضرورت ایجاد میز خدمت در دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: 28 اسفندماه سال گذشته شورای عالی اداری دستورالعملی را در زمینه حقوق شهروندی در نظام اداری با هدف ارتقای سطح خدمت به شهروندان، سیاست‌های کلی نظام اداری، قانون مدیریت خدمات کشوری و منشور حقوق شهروندی ابلاغ کرده که باید اجرایی شود.

نوروزی ابراز کرد: برخورداری ارباب رجوع از کرامت انسانی، مصمون ماندن از تبعیض، رعایت حریم خصوصی، اطلاع ارباب رجوع از فرایندها و دسترسی آسان اشخاص توان خواه بویژه معولان از جمله اهداف ایجاد میز خدمت باشد.

وی با تاکید بر اینکه در ایجاد میز خدمت باید بحث دفاع ارباب رجوع از حق خود دیده شود، بیان کرد: در اخرین روز کاری سال 96 در تصویب نامه شورای عالی اداری برقراری میز خدمت در دستگاه‌های اجرایی بویژه آنان که اربا رجوع بیشتری دارند، ضروری اعلام شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هفتم اذرماه سال گذشته دستورالعمل میز خدمت به صورت الکترونیک و حضوری ابلاغ شده است، ادامه داد:  میز خدمت حضوری حداکثر 6 ماه و الکتروینیکی یک سال در دستگاه‌های اجرایی باید ایجاد شود.

نوروزی با بیان اینکه در میز خدمت الکترونیکی اداره باید در پورتال خود فرایند کاری لازم را بارگذاری کند تا بتواند خدمات خود را انجام و دنبال کند، تصریح کرد: برای تحقق این مهم خدمات دستگاه اجرایی باید کددار شود و هیچ بهانه‌ای از مدیر در این زمینه پذیرفتنی نیست.

وی خواستار مطالعه دقیق بخشنامه استقرار میز خدمت در ادارت شد و افزود: در میز خدمت الکترونیک فرد باید در حانه و به صورت الکترونیکی مشکلات و کارهای خود را با گرفتن کد رهگیری پیگیری کند

نوروزی با بیان اینکه طبق خواسته رئیس جمهور باید یکم تیرماه این دستورالعمل اجرایی شود، بیان کرد: هر مدیری این مهم را اجرایی نکند به هیئت تخلفات اداری معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/‌‌‌ ز

R41452/P41362/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۷۸۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد از گشایش یک جایگاه عرضه سوخت مایع در این استان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی جایگاه سوخت اختصاصی «دنا»، شمار جایگاه‌های عرضه سوخت مایع این استان به ۳۷ باب رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد، سالار خشایی بیان کرد: این جایگاه برای رفاه همشهریان و خدمات‌رسانی مطلوب‌ به هموطنان در مرکز استان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: جایگاه اختصاصی عرضه سوخت «دنا» با مشارکت بخش خصوصی ساخته شده و دارای ۶ تلمبه و ۱۲ نازل عرضه فرآورده‌های نفتی است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر لزوم بهینه‌سازی مصرف انواع فرآورده‌ نفتی تأکید کرد: این جایگاه در زمینی به مساحت حدود یک هزار و ۶۰۰ مترمربع و با ۱۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری واقع در ورودی شهر یاسوج به سمت فلکه جهاد، نرسیده به فرودگاه یاسوج به‌صورت رسمی راه‌اندازی و با افتتاح آن برای ۱۰ نفر به‌صورت مستقیم اشتغال ایجاد شد.

خشایی توسعه خدمات، ایجاد اشتغال، کاهش مسیرهای سوخت‌رسانی به خودروها و استفاده از توان بخش خصوصی را از مهم‌ترین اهداف احداث توسعه مجاری عرضه برشمرد و از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای ساخت جایگاه‌های عرضه سوخت جدید در سطح استان به‌منظور ایجاد رفاه حال همشهریان و خدمات‌رسانی مطلوب‌تر دعوت به همکاری کرد.

دیگر خبرها

  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد