Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سمنان بر ترویج فرهنگ خرید کالای ایرانی در بین دانش‌آموزان تاکید کرد و گفت: باید به سراسر جامعه خرید کالای ایرانی را به‌عنوان یک فریضه آموزش دهیم. ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید شهاب‌الدین چاوشی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان سمنان اظهار داشت: با توجه به وضعیت فعلی کشور و خروج آمریکا از برجام، لزوم تحقق شعار سال و خریداری کالای ایرانی بیش‌ازپیش احساس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تحقق شعار سال یکی از مهم‌ترین سرفصل‌هایی است که باید در حوزه آموزش‌وپرورش به آن توجه بیشتری شود تصریح کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های آموزشی برای انتقال فرهنگ خریداری کالای ایرانی در دستور کار قرار گیرد.

استاندار سمنان با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمن یادآور شد: برای مقابله با این تحریم‌ها باید خودکفایی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی را در اولویت نخست قرار دهیم.

وی با تأکید بر اینکه ترویج فرهنگ خریداری کالای ایرانی در دانش آموزان می‌تواند اثرات مثبت این امر را در بلندمدت ایجاد کند تأکید کرد: فرهنگ‌سازی این امر در سنین کودکی می‌تواند با سرعت بیشتری در آن‌ها نفوذ کند و باید به سراسر جامعه خرید کالای ایرانی را به‌عنوان یک فریضه آموزش دهیم.

چاووشی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برجام یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای دستگاه دیپلماسی در ایران است اذعان کرد: آمریکایی‌ها با خروج از برجام بدعهدی خود را به دنیا اثبات کردند و بااین‌حال برجام زوایای پنهانی دارد که اگر آشکار شود تفکرات منفی درباره برجام از بین می‌رود.

وی برجام را نماد یک دیپلماسی کارآمد و اثرگذار برای حفظ استقلال کشور اعلام کرد و ابراز داشت: در قضیه برجام و خروج آمریکا از آن در حقیقت دفع افسد به فاسد انجام‌شده است و این مسئله و بدعهدی آمریکا برای ایران از پیش روشن بود.

استاندار سمنان با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری یادآور شد: ایران تنها کشوری بود که توانست از قطعنامه‌های فصل هفت سازمان ملل بدون جنگ و خونریزی عبور کند و این پیروزی عظیمی است که باوجود مقتدر مقام معظم رهبری حاصل‌شده است.

انتهای پیام/ش

R41366/P1377/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۷۹۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر حمایت از کارگران سمنان تا سهم ۴۰ درصدی دانش‌آموختگان از اشتغالزایی

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی روز سه‌شنبه در دیدار مدیران، منتخبان و نخبگان جامعه کار و تولید با گرامیداشت روز کارگر و روز معلم  گفت: کارگران رکن اساسی در تحقق جهش تولید هستند و رفع مشکل این قشر باید با اهتمام ویژه پیگیری شود.

وی ادامه داد: پرداخت تسهیلات و ارایه بسته‌های حمایتی به کارگران با حفظ عزت و کرامت انسانی آنان مورد توجه مسوولان و کارفرمایان باشد.

نماینده ولی فقیه در سمنان گفت: کارگران در حفظ و نگهداری نظام جمهوری اسلامی ایران نقش سازنده‌ای دارند و باید حفظ عزت آنان بیش از پیش مورد توجه مسوولان باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بهترین ضربه به دشمن است
  • سبک زندگی ایرانی اسلامی باید ترویج شود/لزوم معرفی دختران موفق کرد
  • با دانش آموزانم رفاقت دارم/نقش معلم در ترویج باورهای دینی
  • تاکید بر حمایت از کارگران سمنان تا سهم ۴۰ درصدی دانش‌آموختگان از اشتغالزایی
  • توجه ویژه به آموزش و فرهنگسازی در حوزه ترافیک ضروری است
  • شهرداری‌ها در آموزش فرهنگ ترافیک مشارکت کنند
  • اجرای ۶۰ عنوان‌برنامه به‌مناسبت هفته معلم در استان سمنان/ معلم، ماندگارترین واژه در هستی
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • ۶۰۰ کلاس درس جدید در هرمزگان ساخته می‌شود
  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود