Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جعفر عسگری ، امروز در نشست خبری ستاد مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی و روز جهانی قدس گفت: شاید آن زمان کسی باور نمی کرد با تظاهرات و پشتوانه مردمی بتوان رژیم طاغوت که تا دندان مسلح بود را در فاصله زمانی کوتاه از پا درآورد اما انقلاب اسلامی به سبب ویژگی های رهبر کبیر انقلاب و امدادهای غیبی به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: جوانان و نوجوانان باید رهبر انقلاب، دیدگاه ها و اندیشه های او را  به خوبی بشناسند، تا قدر استقلال و آزادی را بدانند و بتوانند ادامه دهنده راه آرمان های انقلاب باشند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان دلیل ماندگاری امام را ایمان، توکل و اخلاص ایشان دانست و افزود: رهبر انقلاب مسیری را ترسیم کرد که به شخص وابسته نباشد و حتی پس از ایشان راه انقلاب ادامه یافت.

وی با اشاره به همزمانی شب های قدر با سالگرد رحلت امام خمینی و واقعه 15 خرداد، گفت: در این شب ها باید از ظرفیت اجتماع مردم برای تبیین بیشتر اندیشه‌های امام خمینی بهره برد. به همین منظور در 10 مسجد شاخص اصفهان از جمله مسجد امام، حکیم و دیگر مساجد سخنرانان  در این باره سخنرانی می کنند.

عسگری افزود: مراسم ویژه‌ای 13 خردادماه ساعت 9 و نیم صبح در گلستان شهدای اصفهان با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین نیلی پور با محوریت تبیین ابعاد شخصیتی امام خمینی و 14 خردادماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین ملکی ساعت 10 صبح پیرامون اندیشه های حضرت امام و گسترش دین و معنویت در سالن صدا و سیما برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در اسلام دفاع از مظلوم و مقابله با ظلم ستیزی همواره توصیه شده، معتقد است: روز قدس روز صف بندی حق در برابر باطل و عدل در مقابل ظلم است و آزادی مسجد الاقصی که به فرموده حضرت علی(ع) یکی از چهار قصر بهشتی است همواره یکی از مهمترین اهداف انقلاب اسلامی است و در واقع روز قدس روز فلسطین نیست بلکه روز بیداری اسلامی است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: در راهپیمایی روز قدس مردم از ساعت 10 صبح از مسیرهای سه گانه به سمت مصلی نماز جمعه حرکت می کنند و سخنران این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سالک خواهد بود.

مسؤول اردویی و راهیان نور سپاه صاحب الزمان(عج) در نشست امروز افزود: امسال دومین سالی است که ارتحال امام خمینی با ماه مبارک رمضان همزمان است در نتیجه به سبب روزه داری مردم و بعد مسافت، تنها 7 استان همجوار تهران به مراسم اعزام می شوند.

عباس محمدی با اشاره به سهمیه اصفهان برای اعزام مردم به مراسم ارتحال امام خمینی افزود: از شهرستان کاشان 28 ، آران و بیدگل 17 ، اردستان 5 و نطنز 4  دستگاه اتوبوس،2600 نفر را به حرم امام(ره) انتقال می دهند.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی اصفهان در پایان گفت: روز 13 خرداد برای دسترسی راحت مردم در محدوده گلستان شهدا، علاوه بر خدمات دهی روزانه، خدمات اختصاص  در نظر گرفته شده است.

قدرت الله افتخاری افزود: در  روز قدس از تمام مسیرها مردم را به نقاط سه گانه مبدا خواهیم رساند. در این روز هم به جز اتوبوس های روزانه و معمولی، اتوبوس های ویژه رایگان مردم را به محل‎های مورد نظر راهپیمایی می‎رسانند.

معاون خبر صدا و سیما مرکز اصفهان گفت: روز قدس، روز بزرگداشت رحلت رهبر انقلاب و همه ی مناسبت های انقلابی از اهمیت ویژه برخوردار است چون نوعی یادآوری برای اهداف انقلاب به شمار می رود.

سید محسن طباطبایی افزود: برای صدا و سیما مناسبت های انقلابی اولویت اول است به همین منظور ساخت مستندهای و گزارش های خبری در این خصوص را شروع کردیم و تمام تلاش ما این است که راهپیمایی و مراسم را به خوبی پوشش دهیم.

سید علی معصومی‌زاده، معاون سیما صدا و سیمای مرکز اصفهان  هم در این مراسم گفت: همچون سال های گذشته معاونت سیما برنامه های متعددی را در نظر دارد، از چند روز قبل از رحلت امام(ره) مستندها و تله فیلم‎هایی متناسب برای پخش در نظر گرفته شده است، همچنین برای روز جهانی قدس تعدادی فیلم، مستند و میان برنامه های مختلف پخش خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۷۹۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ شوخی گل آقا با امام خمینی با این ولخرجی‌ ورشکست نشوید؟

به مناسبت سالروز وفات طنزنویس معاصر کیومرث صابری فومنی، معروف به گل‌آقا این ویدئو را مشاهده کنید.

دریافت 11 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ شوخی گل آقا با امام خمینی با این ولخرجی‌ ورشکست نشوید؟
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود