Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@05:30:19 GMT

اجرای طرح مداخلات اجتماعی محور در محلات حاشیه ای بناب

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۷۹۷۶۳

اجرای طرح مداخلات اجتماعی محور در محلات حاشیه ای بناب

به گزارش خبرنگار مهر، امین رفیعی ظهر امروز چهارشنبه در جلسه مشترک ستاد ساماندهی امور جوانان و کارگروه امور اجتماعی و فرهنگی بناب با اعلام این خبر افزود: شهرستان بناب یکی از شهرهای مهاجرپذیر استان آذربایجان شرقی است و حاشیه نشینی در آن به یکی از معضلات اجتماعی تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: در این طرح که با مشارکت جوامع محلی اجرا می شود، مشکلات و آسیب های مربوط به هر محله شناسایی و نسبت به رفع آن ها توسط ادارات ذیربط اقدام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب همچنین با اشاره به اجرایی شدن ساماندهی بافت های ناکارآمد شهری بناب خاطرنشان کرد: ساماندهی فیزیکی این بافت ها از مدت ها پیش توسط شهرداری آغاز شده و ادارات کمیته امداد امام(ره)، شبکه بهداشت و درمان، بهزیستی و مرکز آموزش فنی و حرفه ای نیز در رفع آسیب ها و معضلات بافت های ناکارآمد اقدامات خود را آغاز کرده اند.

رفیعی سپس بر پرهیز از اقدامات جزیره ای برای اوقات فراغت جوانان تأکید و تصریح کرد: دانشگاه ها، مدارس و پایگاه های مقاومت بسیج باید بصورت منسجم کلیه ظرفیت های خود را در اختیار ستاد ساماندهی امور جوانان قرار دهند.

وی دخالت دادن جوانان در برنامه ریزی برنامه های اوقات فراغت را مفید ارزیابی کرد و افزود: تصمیماتی که برای جوانان گرفته می شود، نباید در پشت درهای بسته صورت بگیرد و خود آنها نیز باید در این تصمیمات دخیل باشند.

فرماندار بناب در ادامه سخنان خود مؤلفه های اشتغال، مسکن و ازدواج را سه مطالبه اصلی جوانان ذکر کرد و یادآور شد: در سال گذشته دو هزار و ۱۷۱ نفر بیش از ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج در شهرستان بناب دریافت کردند.

کد خبر 4310546

منبع: مهر

کلیدواژه: بناب حاشیه نشینی فرماندار بناب بوشهر ماه مبارك رمضان شیراز گرگان سوم خرداد فتح خرمشهر شهرکرد خرم آباد یاسوج مشهد بیرجند خطبه های نماز جمعه بارش باران مراسم گلریزان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۷۹۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری کمرنگ برخی بانکها برای پرداخت تسهیلات ازدواج در بویراحمد

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام مهدوی‌مطلق ظهر چهارشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بویراحمد افزود: هر چه در بحث ازدواج در مسئله جوانان خوب کار شود، معضلات و مشکلات اجتماعی کمتر می‌شود.

وی بیان داشت: راهبرد کلان کشور، جوانی جمعیت و جمعیت سازی است است اما با وجود مشکلاتی که جوانان در بحث ازدواج دارند این امر میسر نمی‌شود.

مهدوی مطلق اظهار داشت: دستگاه‌های دولتی ظرفیت خود را در اختیار ازدواج جوانان قرار دهند و تمامی دستگاه‌های دولتی، نهادهای عمومی و دستگاهی اجرایی که دارای امکانات رفاهی، فرهنگسرا و تالار، باشگاه و اردوگاه‌ها و هسته‌های مشاوره هستند، موظف‌اند با هماهنگی کمیته ساماندهی ازدواج، فضاهای مذکور را برای برگزاری جشن و مراسم ازدواج در اختیار زوج‌های واجدالشرایط قرار دهند.

کد خبر 6087647

دیگر خبرها

  • اصفهان موفق‌ترین استان در اجرای مأموریت ساماندهی اتباع خارجی است
  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • همکاری کمرنگ برخی بانکها برای پرداخت تسهیلات ازدواج در بویراحمد
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان