Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-07@17:13:42 GMT

مهار آتش سوزی خانه دو طبقه قدیمی +عکس

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۸۰۴۸۲

مهار آتش سوزی خانه دو طبقه قدیمی +عکس

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ زنگ ایستگاه ۳۱ را ساعت ۲۳:۱۰ دقیقه شب گذشته نواخت که بلافاصله آتش نشانان به محل حادثه واقع درخیابان دماوند، خیابان زاهد گیلانی روانه شدند.

 


جلال دهقان فرمانده آتش نشانان اعزامی در این مورد ابراز داشت: هنگام رسیدن آتش نشانان، دود و آتش زیادی از طبقه دوم یک ساختمان دو طبقه قدیمی به مساحت تقریبی ۸۰ متر مربع خارج می‌شد که هرآن امکان داشت شعله‌های آتش به ساختمان‌های مجاور هم سرایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی اضافه کرد: آتش نشانان پس از قطع برق و گاز این منزل، با کشیدن لوله‌های آبرسانی به سرعت آتش را مهار و از سرایت آن به اماکن هم جوار جلوگیری کردند.

 


دهقان تاکید کرد: به هنگام وقوع آتش سوزی خوشبختانه همه ساکنین به موقع از این خانه خارج شدند و به کسی آسیبی وارد نشد.

 


این فرمانده آتش نشانی درخاتمه اظهار داشت: علت بروزاین آتش سوزی هم اکنون از سوی کارشناسان پیشگیری و علت یابی منطقه شش عملیا ت. این سازمان در دست بررسی است.

 

 

دانشجو

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: مهار آتش حوادث جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۸۰۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود مار سمی به کارگاهی در تهران | تماس کارگران وحشتزده با آتش‌نشانی

به گزارش همشهری آنلاین، صبح دیروز افراد حاضر در یکی از کارگاه‌های واقع در محدوده خلازیر در تماس با سامانه ۱۲۵ از مشاهده یک مار در کارگاه خود خبر داده و در حالی که دچار وحشت شده بودند از آتش‌نشانان درخواست کمک کردند.

در ادامه ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۱۳۲ را به محل حادثه که یک کارگاه تزریق پلاستیک بود، اعزام کرد و آنان مشاهده کردند که ماری به طول یک متر وارد این کارگاه شده و کارگران را به وحشت انداخته است.

عوامل آتش‌نشانی با رعایت کامل اصول ایمنی و با استفاده از ابزار مخصوص، این مار را که سمی بود، به دام انداخته و برای انتقال به مراکز مربوطه به ایستگاه منتقل کردند.

کد خبر 849635 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم آتش‌ نشانی حوادث ایران

دیگر خبرها

  • انفجار بنزین در حمام صاحب خانه را راهی بیمارستان کرد
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • ورود مار سمی به کارگاهی در تهران | تماس کارگران وحشتزده با آتش‌نشانی
  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان
  • بلایی که سر امامزاده ابراهیم(ع) افتاد ؛ هر خانه کمتر از ۱۰ دقیقه دچار حریق شد
  • مهار آتش‌سوری انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز