Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@11:54:07 GMT

پروژه های عمرانی باید پیوست پدافندغیرعامل داشته باشد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۸۱۰۶۰

پروژه های عمرانی باید پیوست پدافندغیرعامل داشته باشد

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمحمد زاهدی در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان که روز چهارشنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: موضوع پدافندغیرعامل از موارد مهمی است که همه مدیران باید آن را جدی بگیرند و به آن اهمیت دهند.

وی افزود: پیش بینی یک درصد از اعتبارات تملک دارایی در حوزه پدافند غیر عامل یک موضوع تشریفاتی نیست بلکه مدیران باید از این محل بتوانند برای تقویت آمادگی دستگاههای خود در این حوزه استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار برگزاری جلسات پدافندغیرعامل را ضروری دانست و یادآورشد: حضور مدیران و یا نمایندگان دستگاههای اجرایی بویژه خدمات رسان در جلسات پدافندغیرعامل ضروری است تا بتوانیم آمادگی خود را تقویت کنیم.

وی بر استفاده از ظرفیت دانشگاههای استان در پدافندغیرعامل تاکید کرد و گفت: با بهره گیری از راهکارهای قانونی و مصوب شده می توانیم از توان دانشجویان در این زمینه استفاده کنیم.

زاهدی اظهارداشت: در مراکز حساس مانند نیروگاهها باید به پدافندغیرعامل توجه جدی شود تا در مواقع تهدید بتوانیم از بحران بخوبی عبور کنیم.

استاندار قزوین اضافه کرد: برگزاری رزمایش در دستگاههای اجرایی لازم است مستمر باشد و مدیران در این مانورها که آمادگی نیروهایشان را بالا می برد با جدیت شرکت کنند.

زاهدی در خصوص پیگیری اعطای یارانه برای دوگانه سوز شدن نانوایی های استان مطالبی بیان کرد و اظهارداشت: اداره غله موظف است گزارشی در این زمینه را آماده و ارائه کند تا وضعیت نانوایان مشخص شود.

استاندار قزوین ضرورت آمادگی نیروهای نظامی و انتظامی در حوزه پدافند غیرعامل را یادآورشد و گفت: موضوع آموزش نیروها از سوی هلال احمر و مدیریت بحران و اداره پدافند در استانداری با جدیت پیگیری شود.

کد خبر 4310597

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری قزوین پدافند غیرعامل عبدالمحمد زاهدی بوشهر ماه مبارك رمضان شیراز گرگان سوم خرداد فتح خرمشهر شهرکرد خرم آباد یاسوج مشهد بیرجند خطبه های نماز جمعه بارش باران مراسم گلریزان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۸۱۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است

معاون عمران شهری شهردار اصفهان از تکمیل پروژه عمرانی احداث پل صاحب روضات خبر داد و گفت: این پل موجب دسترسی خیابان صاحب‌روضات به خیابان بهستان و کاهش ترافیک پل‌های جهاد و صمدیه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اصغر کشاورزراد اظهار کرد: مدت زمان قرارداد برای اجرای پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح صاحب روضات ۸ ماه تعیین شده بود که با کار جهادی و همت دست‌اندرکاران، این پروژه عمرانی در مدت پنج ماه احداث و آماده بهره‌برداری شده است.

وی با اشاره به بعضی از اطلاعات فنی این پروژه افزود: این پل ۳۲ متر در ۳۰ متر شامل دو خط رفت و برگشت است، همچنین ۱۱۴ عدد تیر پیش ساخته، ۲ عدد کوله هر کدام به‌طول ۳۰ متر، ۷ عدد ستون در محور وسط به ارتفاع هر یک ۶ متر، ۱۶۰۰ مترمکعب بتن ریزی و ۴۰۰ تن آرماتوربندی در آن استفاده شده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به مزایای احداث پل صاحب روضات گفت: این پل موجب دسترسی خیابان صاحب‌روضات به خیابان بهستان و کاهش ترافیک پل‌های جهاد و صمدیه می‌شود و با اعتباری ۶۰ میلیارد تومانی به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

کد خبر 750678

دیگر خبرها

  • پروژه‌های عمرانی و زیست محیطی نصف جهان در صف افتتاح
  • تکمیل پروژه‌های عمرانی بخش سعدآباد تسریع شود
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است